![]() |
examenonderwerpen 2006
het is nog een beetje ver weg maar...
vietnam opvoeding van het kind in nederland (19/20 eeuw?) zelk vind ik vietnam zeer boeiend maar wat ik van dat andere onderwerp moet denken weet ik niet Hoe denken jullie erover? |
Vietnam is een leuk interessant en breed onderwerp.
En opvoeding lijkt me vrij saai. |
oeh, over Vietnam moest ik in de 3e klas een straf-spreekbeurt houden dus dat komt wel goed :cool:
|
Van welk vak, geschiedenis?
Op vwo is het iig Lancashire i.p.v die 2e die jij noemt. |
Citaat:
En wat betreft het tweede onderwerp: dat lijkt me best makkelijk. Wij hadden dit jaar Nederlandse partijen ed (kabinetten) en dat was ook best makkelijk om te leren. Het is wel lekker om 2 van die verschillende onderwerpen te hebben, want als je twee grote gebeurtenissen moet leren, dan ga je ze (ik zou dat hebben) door elkaar halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t is dat ik mn bericht niet meer kan wijzigen... ik heb de topictitel te snel gelezen en zie nu pas van 'oww, het gaat over 2006!' Vergeet mn eerste zin in mn vorige post svp... :)
|
vietnam wist ik al, daar weet ik echt totaal niets over. lijkt me dus wel boeiend.
opvoeding zijn we op het moment mee bezig en is best aardig. leuke onderwerp dus. |
Lijkt me leuker dan Lancashire en Nederlanders en hun gezagsdragers (y)
Al moet ik zeggen dat ik van beide onderwerpen ongeveer niets weet :| |
Wat hebben die lui met Lancashire. Denken ze dat de industriele revolutie geliefd is bij alle geschiedenisleerlingen ofzo?
|
Citaat:
|
Wees blij dat je van Lancashire af bent. Wij zijn er net aan begonen, en ik kom voor geen meter door die bloedstollend saaie paragrafen heen. :|
Vietnam is leuk! (y) En opvoeding lijkt me ook niet alles, maar tis iig origineel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Puur een kwestie van een paar uitvindingen en een aantal wetten onthouden. En het examen ervan was heel goed te doen (zegt iemand die heel slecht was in geschiedenis) :) Alleen wel balen dat jullie Gezagsdragers niet meer hebben. |
Nou, ik vond het niet zo makkelijk te leren, ik haalde alles door elkaar (n)
Ik had wel een 8 hoor. Maar daarvoor was mn gemiddelde 8,4 (en nog hoger met alleen tentamens, po had ik een 6,5 (n) ), dus het was wel lager :) |
Vietnam lijkt me erg leuk, iig veel leuker dan Lancashire.
|
Citaat:
Ik ging erin met een 6,6 (juist dóór m'n PO's, want m'n toetsen waren veelal onvoldoende) en heb nu op m'n diploma een 7,4. Dat betekent dat ik een 8,2 voor m'n examen moet hebben gehad :eek: Echt extreeeeeeeeem goed voor mijn doen :cool: |
Ook ik weet van allebei de onderwerpen vrijwel niets, dat wordt nog hard leren dus. Gelukkig nog 1,5 jaar de tijd... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
(wij begonnen pas na kerst met onze examenmodules. in 6vwo dus) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |