![]() |
Gedragen kleding
Ik was gisteren aan het winkelen in Zwolle. De meeste verkoopers/verkoopsters dragen kleding die ook in de winkel hangen. Ik dacht altijd dat ze die kochten met korting. Sinds gisteren denk ik dat niet meer.
Een verkoopsters had eerst kleren aan van de winkel, maar later zag ik haar met andere kleren. Ze had de kleren uit de winkel in haar handen. Tot mijn grote verbazing deed ze prijskaartjes aan de kleding en hing ze weer op in de winkel. Ik zag ook een bakje staan waar nog de namen van haar collega's in stonden met prijskaartjes. Ja de kleding waar ze eerst in hadden "gewerkt" en er zaten dus geurtjes in. Ik vind het eigenlijk niet normaal. Je koopt toch nieuwe kleren? Geen kleren die al zijn gedragen :confused: Mijn vraag is, wat vinden jullie hier van? |
dat heb ik wle vaker gezien, tenminste ik heb het 1 keer gezien in de cool cat op de kalverstraat ongeveer 10 jaar geleden. ik had een truitje aan maar moest andere maat en die was er niet meer, en toen zei de verkoopster ik heb m aan, je mag deze hebben.
maarja, ze hebben ze alleen aan tijdens het werk om het te verkopen, en dat vind ik opzich niet zo erg, andere mensen passe kleding ook. alleen gezweet erin vind ik minder lekker. |
Iew. :|
|
Citaat:
wat nou iew :rolleyes: Het feit dat het niet meer nieuw is klopt. |
mensen passen het toch ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de meeste winkels gaat dat zo, ik werkte bij de van bree en sochtends pakte we altijd wat kleding uit de winkel dat we aanwilden en dat droeg je, wel meestal met een eigen shirtje eronder. ´s avonds hing je het uit en was het vies geworden dan met handwas uitwassen, volgende ochtend kaartje eraan en de winkel in. Maar mijn collega´s en ik kochten wel regelmatig zelf wat kleding en dan om te varieren deed je weleens een shirtje uit de winkel aan of een rokje over je broek etc.
|
de meeste kleding die ik koop is tweedehands dus ik zit er niet zo mee
|
Ik vind het niet echt kunnen, maarja... het gebeurt...
Ze mogen het best dragen maar wel terug hangen nadat het gewassen is ofzo en dan korting erop natuurlijk! Heb ook wel eens gehoord dat ze de kleding met deo inspuiten en dan weer terug hangen... echt gatver! (n) |
Citaat:
hoezo gatver, net of elk mens een dodelijke ziekte heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt geen antwoord gegeven op m'n vraag. |
Jezus. Stel je niet aan, was het één keer en het is weer brandschoon. Winkelverkopers zijn ook gewoon mensen hoor, dezelfde diersoort als jij.
|
Citaat:
|
Als het nou ondergoed was dan zou ik denken van hmm..
|
Ik ga misschien ook bij een kledingzaak werken (nog niet zeker), ik moet dan kleding daar kopen maar dan krijg ik wel zoveel % korting
Ik vind het zelf gewoon ranzing, ik koop echt geen gedragen kleding alsof het nieuw is :nono: Maar topicstarter, bij welke winkel heb je dat gezien?? |
als je er zo mee zit, dan was je t toch eerst?
|
Citaat:
|
Citaat:
verder ben ik het met exo eens |
Heb je er weleens over nagedacht dat misschien al tientallen mensen die broek die jij koopt hebben gepast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wahaha daar heb ik dus nog nooit van gehoord :D :D |
no shit, sherlock
|
Nou. Ja sorry hoor weet ik veel :(
Het ondergoed dat ik meestal koop zit in doosjes enzo en ik dacht dat het niet de bedoeling wsa dat je het eruit haalde. My bad :bloos: |
Lekker boeiend.
Het is maar kleding en niet eens ondergoed :rolleyes: Je wordt er niet ziek van. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: je wast toch zowieso je kleren thuis voordat je het aandoet lijkt me? nou dan is het gewoon schoon, boeien dat zon verkoopster het een middagje heeft aangehad. |
Neen... ondergoed passen lijkt me raar.
(Maar waarom ook?) ontopic: iiiiieeeeuuuuuwwww :P wat niet weet wat niet deert, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Ach ik vind het idee niet echt fris, maar ik was kleren toch altijd voordat ik ze aandoe als ik ze nieuw heb gekocht. |
Mijn zus is personeelsverantwoordelijke van Massimo dutti Benelux, en ze zegt dat ze voor een bepaald bedrag gewoon kleren moet kopen voor aan te doen tijdens werken! Maar terughangen :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
DAN VRAAG JE ER OOK OM :D:D:D |
Ja goed oppassen want straks heb je de krabbetjes van die verkoopster nog in je p00sie en daarom moet je dus altijd van voor naar achter afvegen, niet vergeten he :eek:
|
Jup , niemand wilt bruine korstjes in zn undie :nono:
|
Citaat:
|
|
ja , groene :)
|
Citaat:
|
smartie van de peniskoker?
:) doorduwen |
Citaat:
|
ik heb t niet toegelaten hoor, wat denkt ze wel , achterstandswijkbewoner:)
|
ik ga mijn hete wollen peniskoker keihard in je natgeregende parapluutje stoppen en dan in je wang knijpen en met een kunstpik tegen je laarsjes opwrijvennnnn :eek:
|
heeey weeetje wel zeker dat er geen pus uit komt ?muh dokter zegt dat dat niet zo goed is nameluk
|
Omg :eek:
Jullie maken me hitsig, (y) :bloos: :evil: |
kusjes,
een hulpeloos watermannetje P.S. ik kan niet naar de dokter want hij kent mijn ouders :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |