![]() |
namen van leraren.
ik was hier laatst met wat vrindinnen over het praten. en er zijn best veel leraren met geinige namen. zo was er vorig jaar een leraar bij mij op school die heet mnr. suijkerbuick. en echt hij is super mager.
en op het voortgezet onderwijs was er een leraar die duits gaf en hij heette mnr holland. nou wilde ik weten zijn er bij jullie op school nog leraren met rare namen? -x- |
koekkoek
|
Migorius
Pekelharing Mja, zijn er nog wel een paar, maar daar kom ik ff niet op... |
Citaat:
|
Nou, de naam op zich is niet grappig, maar ik heb elk jaar twee wissel-vakken; recht en economie. Nu heet de docente van economie Recht. Wel verwarrend :|
De docent van recht heet Jan Pluis, zoals de vader van Nijntje, maar aangezien hij er zelf het hardst om lacht, is het niet leuk :P |
Ehm onze lerares godsdienst noemt Salaets.
Onze lerares van geschiedenis van 2 jaar geleden noemde Celis Peeters, zodanig dat we altijd peterselie noemden :p En voor de rest... Onze leerkracht Engels noemt mevrouw de Bock. |
Voorend :D
zullen er vast wel meer zijn maar, ik onthoud die namen nooit :o . |
Van 't Zelfde voor Nederlands :D
En Wiebols voor gym. En die noemden we 'wiebeltiet' :D |
van Deelen voor wiskunde :D
|
mevrouw Bitter van duits:D
ze was ook een stuk chaggow:o |
Mevr. Pot en dat was het wel zo'n beetje :)
|
Meneer Bal
en hij was ongeveer 1.55m en vrij stevig :p :cool: |
wiet fukking
:D |
Op mijn vorige school hadden we een Noor die Frans gaf, een Frans die Duits gaf, en een Göbel (achternaam) die Engels gaf.... :)
|
op de havo was er een docent die meneer Snel heette en dat was hij in werkelijkheid nou niet bepaald.
maarjah, opzich niet echt grappig, ik weet het eigenlijk niet... |
Meneer Beer, meneer Mol en meneer Kip (laatste is alleen vorig jaar helaas verongelukt). Verder niet zoveel bijzonders geloof ik..
|
jah, wij hadden ook een mevr. Mol maar dat was nou niet zo grappig, wij hadden ook geen andere leraren met dierennamen.
Wel erg dat die leraar is verongelukt. had je les van hem? |
Mr. Wiewel voor Latijn. (Ja, wie niet:p?!)
Mevr. Engels voor Engels. Mevr. Poot (heeft net d'r been gebroken..) Mr. de Lange (hij is 2.17m :|) Dat was het wel, dacht ik. |
Ik ken de achternamen van mijn docenten niet eens :|
|
Meneer de Heer
Meneer Persoon Meneer Storm Meneer Koolen (en hij heeft een gezicht als een bloemkool) Mevrouw Dols-Knops Meneer Piepers Meneer Satijn Meneer van Dreumel |
Citaat:
wij hebben een Meneer Mol |
van kerkhof (was nog op de middelbare)
op deze school zitten niet echt hele rare of bijzondere |
Mn leraar Duis heette Ludwig met zn voornaam (maar was wel gewoon Nederlands)
Lerares engels heette Kop, waarschijnlijk vernoemd naar het deel dat nog boven haar bureau uitkwam als ze op een stoel met normale hoogte zat (ik keek altijd naar beneden als ik haar aan moest kijken) |
Meneer Vroegop voor Duits en Le Clercq voor Nederlands vind ik ook wel grappig. :)
|
Ik had een lerares die van zichzelf Koper heette en was getrouwd met een Koop en ze noemde zich ook nog serieus Koop-Koper :eek:
|
Modderman
ze was ook moddervet, dus euhm.. die nickname was natuurlijk snel gemaakt |
Oja, wij hadden ook "Kipp" voor nederlands. Eerste les ging die kakelen en tokken en toen moest iedereen lachen, maar dat was de eerste en allerlaatste keer dat jaar dat iemand vanwege haar naam zou gaan kakelen (y)
|
Meneer de Groot is heel klein en meneer Klein is heel groot :cool:
|
Citaat:
|
Mevrouw Hol , da's geloof ik de enige bij ons op school met een grappige naam...
|
- Mevr. Frietman (nooit les van gehad)
- Meneer Schaeps (was ook echt een schaap: hij gaf techniek) - Meneer Kuit (voor gym :| ) |
Mevr. De Waal-Malefijt-De Ruyter (hoezoo ik heb veel achternamen ;)) gaf anw
Mevr. Kreukniet :S van Engels ook zoiets aparts ;) |
Citaat:
Verder heel weinig grappigs.. Zal er de komende dagen eens op gaan letten. :) |
ik had vorig jaar duitse lerares en die heette 'Openneer' :D
|
mvr. van der dusse.
onduidelijke uitleg en ze weet niet zoveel. |
Citaat:
|
Verder dan mevr. Koedood kom ik niet.
|
ehh mevrouw Gordijn...meneer Verrek.
We hebben alleen maar leraren met saaie namen eigenlijk :) |
Een lerares ging eens trouwen met iemand die fukking van haar achternaam heet, ze hield daarom haar eigen naam maar
|
slettenhaar :p
dat was het wel |
Mevrouw de Man voor Nederlands. :p
|
En een mevrouw Kruyshaar.
|
Mr laterveer, de leraar uit Slikkerveer
|
Op dit moment kom ik niet verder dan dhr. Frijlink voor tekenen en CKV (:mad: (n)), dhr. Van 't Zelfde voor natuurkunde en conciërge Nico Pardon.
|
We hadden mevrouw Doosje op de middelbare school en dat was natuurlijk 'hihihihi' en nou heb ik op de uni een meneer Doosje :eek:
|
mijnheer Vreeswijk. brrr, wat een rampenfiguur ook nog..
met zo een sikje :eek: maar verder geen vreemde namen bij ons op school... helaas :s |
Iemand die ik ken heeft een mevr. Richie voor economie en een surinaamse mevr. de Wit. (ze had nog zoiets maar ik weet het niet meer)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |