![]() |
atari teenage riot
:o
goed, slecht? ik ken het niet |
vooral hard
en vet toch wel...zeker live |
waarom luister je het niet en kom je erachter?
|
Citaat:
|
wel ok, ik heb burn berlin burn, 60 seconds wipe-out, wat losse mp3's en wat solo-werk van mister empire.
het gaat alleen vrij snel vervelen enzo, en soms is het me net iets "rustig" live moest het echt een sensatie zijn, maar ze bestaan niet meer dus dat kan ik ook niet meer meemaken. downloadtips: Your uniform(does not impress me) Ghostchase Atari teenage riot 2 Digital hardcore Hertzjagd auf nazi's Speed het zijn gewoon een stelletje duitse anarchisten/punkers als je nog wat wilt weten, moet je mark de locale held maar ff vragen, hij is uber fan ;) |
af en toe wel grappig.
Ze hebben wel een gaaf nummer met slayer gemaakt : no remorse |
ik heb burn,berlin,burn en delete yourself '95 (y)
vette shit blijft 't. |
bestaan ze niet meer??
zonde...nouja wel mooi dat ik ze gezien heb op dynamo 99 :) |
Citaat:
verder: Delete yourself Deutschland has gotta die |
Citaat:
|
kutherrie nuff said
|
revolution action vind k ook nog steeds een mooie song
|
Heb ze voor het eerst gezien op Pinkpop. Is al een hele tijd terug, maar wat een show. Erg hard.
|
Citaat:
|
is Alec Empire niet verwant? ik heb die nog eens live gezien in de melkweg, dat was echt nare herrie , zeer :cool:
|
Citaat:
ec8or die ook bij dat label zit is ook supervet, als je alec empire digt, dig je dat ook wel. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hard jah... wel dope
|
the future of war vind ik wel een toffe plaat. De rest ken ik eerlijk gezegd niet.
|
ATR Feat. Slayer - No Remorse
Digital Hardcore Real Hardcore Speed Allemaal wel coole nr's .. ofzo :o |
Citaat:
Sommige nummers zijn wel goed, maar ik krijg een beetje een punthoofd van dat geschreeuw. |
Ik heb alleen 60 Second Wipe Out. Best vet, niet altijd voor in een bui.
|
geweldige herrie!
|
Citaat:
dat was toch de mc? http://www.rockpalast.de/bilder/biza...enage_riot.jpg die linkse dus, die afro :cool: |
vette band!
en heb alec empire meegemaakt op waldrock. en dat is ook vet hard (y) hopelijk komen ze weer es snel in nederland! |
heb je het topic niet gelezen ofzo :|
|
ATR is de vette band ;)
ok ik heb de albums; Burn Berlin, Burn en 60 Second Wipe Out. en is prima chaos (Y) zo goed? :o |
nee ik bedoel
je kunt ze niet meer live zien, ze bestaan niet meer:p snappie?;) |
Hanin Elias staat vanavond in 't Patronaat in Haarlem.
Maarja, dat is een lelijke stinksnol. |
You'll never be divided!
|
Citaat:
|
Citaat:
Alec Empire speelt solo nogwel hoor, zo niet harder dan met ATR. Check maar eens het album Intelligence & Sacrifice. Het grappige is dat Nic Endo(meest rechtse op de foto) ook meetourde. Ze zijn nu van plan om misschien die andere chick er ook weer bij te betrekken, en weer te gaan werken als ATR :cool: Maarja, of dat ooit weer gebeurd. Live was Alec Empire iig weer snoeihard als een motherfucker. Echt opgefokt sfeertje en no remorse in de pit op Roskilde 2002 ;)http://www.rockphoto.dk/rockphoto_ph...revs/prev2.jpg |
volgens mij heb ik ze ooit op lowlands gezien ofzo.
ga ut ff weer downloaden, want ik ben totaal vergeten of ik dit nou leuk vond of niet |
Citaat:
DE quote van het concert gisteren: (Nadat eerst Deathstar en daarna 2000 year of culture zijn aangevraagd) Hanin: "Atari Teenage Riot is over!" Vriend: "Why? Just because someone died?" En daarna faalde de DVD speler voor een klein kwartiertje Pijnlijk :D |
doe eens slsk aanzetten
|
Citaat:
en dat is eigelijk wel tof dat het opnieuwe willen doen(y) ik ga auditie doen voor de functie van MC :D sex, drugs & digital hardcore:cool: |
Citaat:
|
rrriot action! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
hard:cool: |
Citaat:
Maar hey, Tsasil, jij hebt Elias dus live gezien? Hoe klinkt haar solo-werk en was het live een beetje aan te zien/horen? Elias heb ik eigelijk niks meer van gevolgd, heeft geloof ik ook verder niet meer bij DHR onder contract gestaan. Edit: wel gestaan, maar heeft de vrouwelijke tak van DHR overgenomen, Fatal Recordings. |
k heb live @ Brixton Academy en dat is gewoon noise :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En live was helemaal een ramp, want alle electronische geluiden zaten in een DVDspeler en daar hadden ze niet de goeie stekkertjes voor meegenomen. Ze hadden maar wat in elkaar geflanst en dat werkte niet zo goed. Het hele optreden was verneukt. En bovendien zat een vriend van mij haar erg te pesten met Atari :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |