![]() |
waar???
Klopt het dat er een overeenkomst is tussen grootte van de handen bij jongens en de lengte van hun penis :D??? Was k eigenlijk wel benieuwd naar....
|
I don't think so! hehe
|
Grootste onzin die er bestaat.
|
Than I have king-size :D:D
Bullshit dus |
Maar je hoort het wel vaak.. dus dat er een verband zou zijn!
Ik heb het altijd met een korreltje zout genomen, denk niet dat er wat van klopt.. |
Handen?? Haha beetje raar is dat... straks ga je daar ook nog op letten pffff
|
je vingers uit de kom trekken zodat je een langere penis krijgt :D
|
Onzin
|
Citaat:
nee maar dat is de grootste onzin |
Zo super groot zijn me handen nou ook weer niet hoor :D ;)
|
Citaat:
|
Ik heb hele grote handen............
nee, klopt niet :D |
ive got real big hands, so then it must be true
|
geen idee
|
Ik denk dat het net zo'n fabeltje is als dat de lengte van je neus iets over de lengte van je penis zou zeggen, dus ik zou er maar niet al te veel waarde aan hechten.
|
(y) Dat luidt toch zo? Het puntje van je duim tot de onderkant van je hand zie smilie?
|
grote voeten means grote schoenen
grote handen means grote handschoenen grote neus means ja ehh *get a life* |
ze zeggen dat je de lengte van de penis weet als je je middelvinger op he handpalm legt en dan de afstand van dat punt tot de top van je middel vinger is de lengt van de penis. bijn mij klopt dat niet! bij mij is het presies de afstand tussen duim en pink als ik ze zo ver mogelijk uit elkaar houd. en bij een ander is het weer anders.
Dus er klopt niets van |
Citaat:
Grote mannen hebben gemiddeld grotere penissen en grote mannen hebben gemiddeld grotere handen maar der zijn natuurlijk uitzonderingen... boeien? het gaat altijd nog om de invalshoek :p |
tja stom misschien maar bij mijn vriend komt t wel overeen sorry!!!en k ben dik tevrede ;) :D :P
|
hahahhaha ja dat zeggen ze maar het klopt denk voor geen meter hoor!moe je ni naar luisteren is onzin!!
|
wat als je zonder handen geboren bent?????
NOOOOOoooooooooooo |
Er zit wel verband in, mannen met grote handen hebben ook meestal grote voeten, en hun hele lichaam is meestal groot, hun penis is dan ook groter, maar let wel, dit is alleen in slappie toestand. Dus als hij stijf wordt zit er geen verschil in. Bron: discovery channel, sex sense
|
Hihi nee ik denk dat dat er nix mee te maken heeft. :rolleyes:
groetjes Rachel |
yeah tuurlijk is er wel verband! :D
gigi.. een mannetje met grote handen heeft naar verhouding ook grotere lichaamsdelen.. waaronder ook zijn geslachtsdeel.. maarjaa don't worry: Size doesn't matter..... toch?! :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |