![]() |
Wat wil je op dit moment het liefste? #12
|
Slapen met mijn vriend. Écht slapen, dan. :)
|
Zoals Suikerprinses al schreef in deel 11:
Citaat:
En ik wil niet op vakantie, ik wil hier blijven. Ben bang dat er hier iets gebeurt als ik weg ben... (vooral dat de hond dood gaat. En dat is eng, bij de vorige hond had ik dat gevoel ook, ik kom trug van school, hond dood...) |
Alles beter kunnen relativeren en positiver zijn... :o
Ook al gaat het slecht, dan heb je soms toch momenten dat je je goed voelt, waarom is dat nu niet? :o |
waterpolo'en
|
weg zijn.. heeeeel ver weg, voor een paar weken, op een onbewoondeiland.. heerlijk, op sommige momenten..
|
Niet alsmaar moeten huilen.. nergens goed voor en nergens voor nodig..
toch maar stoppen met de pil dan? |
Citaat:
heb je het pas vanaf dat je de pil slikt, of al langer, en hoelang slik je de pil al en hoelang heb je die huilbuien al? |
Citaat:
Edit: Het is trouwens meestal gewoon zomaar.. dan voel ik opeens tranen langs m'n wangen lopen, zeg maar. Het heeft in principe helemaal geen reden.. En zo ben ik niet echt. Ik ben emotioneel stabiel en een doorzetter. En nu lijk ik geheel labiel. :) |
slapen en dat ga ik dus nu ook doen
welterusten! |
Ik wou dat ik de uitermate indrukwekkende en ontroerende film die ik net heb gezien, had kunnen kijken met iemand die ik heel erg leuk vind. En dan naderhand nog een wijntje en een sigaretje doen en lekker tegen elkaar aankruipen en mmm.
Oh geez. :bloos: |
niet zo vroeg moeten werken. en al helemaal niet nu ik me zo beroerd voel :(
|
niet naar dat domme gezeik hoeven
|
Dat mn vader wist dat ik rookte. En dat ik me niet elke keer moet suf ergeren over zijn 'rokers-grapjes'.
|
Citaat:
Succes ermee! OT: hem bellen en vragen oftie even trug wilt komen voor een knuffel |
geen zeurende mensen aan mn kop.....goh wat kunnen sommige toch doordraven over zaken waarvan je denkt:"mens, daar heb ik toch geen hol mee te maken." :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik wil gewoon weer alles kunnen doen en geen pijn hebben of stijf zijn. |
Op dit moment zou ik willen dat alles weer goed was tussen mij en een goede vriend van me...
Dat ik al die stomme dingen niet had gezegt, alleen omdat ik teleurgesteld en jaloers was... Op dit moment zou ik recht in zijn gezicht willen zeggen dat het me spijt..., maar hij woont meer dan 3 uur reizen verderop... :( |
een miljoen winnen.......kan het hard gebruiken!
|
Dat mijn profielwerkstuk af is(y)
En eigenlijk ook dat het vorig jaar was, maar dat gaat een beetje lastig, lijkt me:p |
dat ik veel eerder aan dat huiswerk begonnen was :(
|
Geen pijn meer in m'n schouder..
|
dat het vanavond leuk is
dat ik niet zo ontzettend moe meer ben en gewoon m'n dingen kan doen :s:( |
Genoeg kracht hebben zodat ik op mn eigen benen kan staan
|
Komende week wel internet, inplaats van geen.
Ofwel dat mijn oma internet had of dat ik alleen thuis mocht blijven. |
Genieten van de stilte.
|
motivatie, concentratie en heeeeeeel veel energie...
|
concentratie, en niet werken morgen. dat het heel gauw 26 december is.
|
niet alleen thuis zijn voor 2 dagen want ik weet dat dit fout gaat..
|
ik wil uit vanavond, ik wil duidelijkheid, ik wil eten.
|
ik wil dat je nu ff een mailtje trug schrijft. en ik wou dat ik niet hoefde te werken. en ik wou... dat me moeder weer terug kwam van vakantie :bloos:
morgen :) |
m'n gevoelens is onder controle krijgen
en mailtje van haar terug, al wil ik het misschien allemaal wel niet weten. peace of mind |
Citaat:
|
- al het werk afhebben wat nog moet
- dat alles weer goed komt met Eva - dat ik m'n leraar uit mijn hoofd krijg.. :o - of eigenlijk niet, dat hij me maandag bespringt :P - ik hier nu niet alleen zat, maar met meer mensen, gezelligheid |
dam...dat hij nu hier was!!!!!1
|
een lief, mooi meisje dat van me houd
|
Die horrible ideeën laten stoppen
|
emotieloos leven
|
gwoon naar HEM toegaan en hem zoenen!!! hij heeft al 10x gevraagd of ik kom ma ben gwoon te schijterig :s
|
een keer 8 uur achter elkaar slapen...
|
Wa ik nu t liefste wil????? Ehm... Weten wat ik moet doen om een leuke jongen te versieren. Er zijn vier gastjes die een kans(je) maken. Eigenlijk wil ik nu het allerliefste een vriendje hebben!!!!!!!! Wel een leuke... :p
|
duidelijkheid
en iemand die me voor langer dan een minuut kan laten glimlachen |
vrolijk zijn en blijven......
|
Gewoon normaal kunnen leven.
Even stompzinnig en oppervlakkig als de mensne om me heen. En daar dan heel gelukkig mee zijn :rolleyes: |
Geen hoofdpijn meer
|
Het niet meer zo koud hebben
|
Niet zoveel meer eten.:(
|
Een liefdesspreuk waardoor ik iemand verliefd op mij kan laten worden.
Dat de toetsweek voorbij was en dat ik redelijk goede cijfers heb gehaald. En mensen met enige intelligentie in mijn klas, niet allemaal van die sufferds die nu pas beginnen met een boekverslag dat morgen af moet zijn :rolleyes: |
slapen, in 8 dagen niet meer dan 20 uur geslapen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |