![]() |
jezelf kleden in laagjes
Zijn hier nog zo van die liefhebbers van 'het zichzelf volledig gelaagd kleden'? Hoe ouder ik word, hoe liever ik het doe.
En eigenlijk draag ik ook alles op en over elkaar (zoals ik me al bij eht antwoorden op andere topics bedacht). Gebreide dingen, met geklede vesten met een adidas-vestje met een gewoon oude bijna vuile (ondanks het wassen) met een leuke sjieke t-shirt. En tegenwoordig trek ik me ook van het combineren van kleuren niks meer aan. Het enige van opmerkingen wat ik daarover krijg zijn dingen in de aard van "djezus, zo moest ik niet over straat lopen, maar jou staat het dan weer wel". Ik geloof er niet altijd veel van, maar het past misschien wel bij me. Op welke manier gaan jullie gelaagd de straat op? Vinden jullie het leuk om te doen, om te zien, of toch niet? Misschien hoort een geklede vest alleen maar bij een das en een sjieke broek, of mag alles met alles gecombineerd worden? |
Ik ben een koukleum, dus ik heb in de winter grof geschat driehonderd lagen kleding aan.
En het combineren van kleuren boeit geen hol want 't is toch allemaal zwart. (y) |
Een colbert/vest kan over nagenoeg alles en af en toe eens een overhemd onder een trui/t-shirt.
|
Citaat:
|
Longsleeve + T-shirt erover. (y)
|
ik heb meestal gewoon een hemdje, tshirt, vestje/jasje over elkaar heen.
ik ben ook een enorme koukleum |
|
Citaat:
|
Ik ben druk bezig met mijn laagjesassortiment uit te breiden :D.
|
I (L) laagjes (y)
Hoe meer hoe beter en het is leuk om één outfit te drqgen en door dingen uit te trekken ( :eek: ) ineens een compleet andere outfit te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
dan heb ik gewoon een grijs tshirt aan, lekker strak, en daar over een polo-tje, en daarover een hippe trui. Dan met de trui ben ik gewoon lekker hip, en met het polotje doe ik casual en misschien een beetje rrrr, en als die uit is, ben ik Ridder de arbeider met een grote pik. |
Citaat:
sexy hoor :p |
ofwel:
Polo met pull T-shirt met pull Hemd met pull en natuurlijk een jas. Zolang het maar geen onderlijfjes zijn :eek: :( |
Citaat:
(y) Heerlijk. |
freakjuh kom je een keer bij mij buitenspelen er liggen hier een heleboel blaadjes overal alle kleurtjes rood blauwig alle tinten bruin
erg mooi maar je valt snel hier (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik houd neit van laagjes, dan lijk ik zo'n propje. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, laagjes, (y). Maar het maakt vaak zo dikkig vind ik. |
rogue hoertje ik ben zelf een week geleden of zo ook gevallen mijn hele kont is er nog blauw van man :D
ik kan rijmen en dichten zonder mijn pet op te lichten ?? :eek: (vetgerukte) |
Ik ben zo dun dat het me echt niet dik kan maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laagjes kan ik wel hebben, maar dat is omdat ik lang ben
|
Citaat:
wat nou bij hennes hangt vind ik niet zo (n) |
Citaat:
Bij de Hennes hangen er vette! Krijtstreep colberst(y) Of blauwe met een groen streepje..of blauwe met een lichtblauw streepje.. Beter kijken:o |
Citaat:
maar hier zetten we dit voort : http://forum.scholieren.com/showthre...7#post13791707 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |