![]() |
PSV-Ajax
Dit weekend is de klassieker PSV-Ajax. De laatste 20 jaar heeft ajax maar 2 keer kunnen winnen !! Wie denken jullie dat deze keer wint? Ajax moet wel winnen om niet te veel achter stand te krijgen op psv.
ps. dit topic mag want volgens forum regels mag een topper zoals deze wedstrijd een eigen topic :) |
psv wint gemakkelijk, denk ik.
|
ik denk zelf dat ajax wint..
waarom weet ik niet..dat voel k gewoon:P |
Citaat:
??? :confused: topper?? wordt toch weer een saaie kutwedstrijd hoor |
wordt weer een saaie 1-1
|
Hoe durf je dit een klassieker te noemen.
|
er is maar 1 klassieker!
dit is een 'topper' eens kijken hoe consequent Zeist is..... |
Lekker boeiend of het een topper of klassieker is :s
PSV gaat winnen, denk iets van 2 of 3-0. Na de 2-0 vind PSV het wel genoeg en wordt de wedstrijd gewoon uitgespeeld.... En dan na Louis van Gaal ook Koeman weg :D |
PSV is sterker naar mijn mening... Zowel defensief als offensief heeft PSV meer te brengen.
Ik vraag me toch af wie ze naar Amsterdam willen halen in de winterstop. Op veel fronten moet het beter. Er moet minstens een nieuwe spits komen (das duidelijk), en daarnaast een goeie ervaren controlerende middenvelder. En eigenlijk ook een ervaren centrale verdediger... :p |
Dit is geen klassieker, noch een topper, dus mag deze ook wel gesloten worden.
Mijn mening? PSV wint, dik... |
Citaat:
|
ik gok op 2-4
|
Citaat:
Ervaren mids, tja wie past er in ons systeem. Ik denk dat je t beste gewoon Galasek, Sneijder en VDV kan houden. Komt vanzelf wel. En achterin naast Nigel en Johnny misschien een nieuwe man. Maar ik blijf erbij dat we aan een nieuwe spits genoeg hebben. Koeman moet ze gewoon stricter gaan behandelen dan hebben ze genoeg kwaliteit. Net zoals bij Oranje ontbreekt de motivatie, de klasse is er |
is tevez niet een mogelijkheid ?
|
AJAX WINT!!!
:d:d *droomt weer verder:(* |
2-0 voor utrecht :D
|
Citaat:
er is heus wel motivatie ook zeker bij oranje, t speelt gewoon niet als een team |
Citaat:
|
nee vertel wat stond er?
|
Citaat:
|
2-0, en Ajax zakt naar de 7e plaats.
|
Citaat:
|
Ik vermoed dat PSV gaat winnen, de afgelopen weken zijn zij duidelijk de beter volgens mij. Al zal Ajax geprikkeld zijn omwille het opstappen van van Gaal.
|
3-1 voor PSV, zitten gewoon beter in hun vel de laatste weken. Veel ruzie bij Ajax, het loopt gewoon niet. Achterin zijn ze zwak en ze beschikken over geen goede spits meer voor het niveau van Ajax nu Ibrahimovic weg is.
Voorspelling scoreverloop: 1-0 Vennegoor 2-0 Van Bommel (penalty) 2-1 Mitea 3-1 Vennegoor |
PSV gaat winnen! :D
En zoniet, wordt ik heel erg boos :mad: ;) |
Citaat:
|
1-1
van Bommel Heitinga Natuurlijk moet Ajax winnen. Maar bij een gelijkspel wel € 3,30 erbij :eek: |
Ajax speelt alle ellende van de afgelopen weken van zich af en wint met 1-3:)
|
Citaat:
Wordt morgen een erg lastige wedstrijd. Ten eerste weer veels te vroeg. Rol straks van de stad in één keer door richting trein, maar ook omdat we nog steeds een man binnen onze technisch staf hebben genaamd Ronald Koeman. Daar ik denk hij weer zeer afwachtend en verdedigend wil gaan spelen, maar ook weer niemand voor de voeten wilt stoten, hij met dezelfde opstelling als dinsdag begint, maar dan speelt Sneijder met de punt naar achteren en moet van Bommel opvangen. Mijn inziens die veels te dikke van der Vaart er buiten laten en Aborah lekker in de spits zetten, fanatiek, gretig, deze jongen komt er wel. Daarna Sonck een enkelte Brussel geven en iemand anders op rechts laten aanklote, dan wel niet Rosales, dan wel niet de Ridder en er staat al weer een redelijk team. Je laat de opbouw van PSV aan een overgewaardeerde vedette, genaamd Cocu over, en Ajax moet morgen kunnen 'stunten'. Het zal er om spannen, en zal wel weer 1-1 worden, toch hoop ik op een 1-2 met de winnende van Aborah. Btw iemand net kopspijkers gezien over spreekkoren :D Gr, een Amsterdammer.. |
Citaat:
En we gaan naar Arsenal - Southampton :D Wordt echt heel erg vet... En dan de volgende dag keihard ajakkes verslaan in die pleepot... |
Citaat:
|
Citaat:
Zal trouwens een van de laatste wedstrijden zijn die ik zie op Highbury, misschien ook maar eens een kijkje nemen op de construction site van het nieuwe Emirates stadion. |
PSV wint in een oersaaie wedstrijd zoals zovaak.
|
wat een onzin topic... tuurlijk wint PSV... :D:D:D
|
ze staan nu al 2-0 voor... :D:D:D
|
Had nog gelijk ook als ik teletekst mag geloven.
|
oke, waarschijnlijk wordt dat dus niet meer dan uefa cup komend jaar, tenzij de champions league gewonnen wordt (kans van 0.01%).
ik lijk vast voorbarig maar in deze vorm zijn teams uit de gouden gids divisie nog een obstakel voor ajax :| |
Ik zou dan eerder voor de Amstel Cup gaan eigenlijk..
|
Citaat:
|
Waarom krijgt Koeman zoveel 'vertrouwen'...? Zo worden overklast door PSV is toch niet acceptabel. Zo'n wereld-team is PSV nou ook weer niet. :|
|
Citaat:
:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, nee en nee ik bedoel eerder dat ik liever heb dat ajax in de top2 eindigt dan dat het de amstel cup wint. maar jij krijgt al een waas van haat voor je ogen als je het woordt ajax hoort, getuige je posts op dit forum. |
Citaat:
Citaat:
|
AZ wint al de Uefa cup en wordt 2e achter PSV... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
of was je zo intelligent om te denken dat ik bedoelde dat we de uefa cup gingen winnen? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |