![]() |
Gwen Stefani
Hoe vinden jullie de debuut van Gwen Stefani als solo artiest 'What are you waiting for?' Hoe vinden jullie de bijbehorende clip?
ik vind het een gaaf nummer en de clip is werkelijk fantastisch, ik vind het soms een beetje qua kleur en uitwerking iets weg hebben van het werk van fotograaf David LaChappelle. :o |
Gadver, wat wannabe is dat. De dames trappen er vast nog in ook.
|
Pfft, anorexiateef zonder talent.
|
kvond haar vroeger in No Doubt altijd wel apart.. en leuke stijl..
Die muziek vond ik ook leuk.. Dit solo-nummer vind ik echt 10x niks.. De klik is gebaseerd op Alice in Wonderland.. Das nog het enige leuke.. Maar verder is het gewoon stom... |
vind hem wel leuk eigenlijk....
|
Geen idee, ik vind het in ieder geval een van de weinig mooie blonde bitches met een "X" factor.
|
Soms wel grappige nummers, jammer dat ze geen tieten heeft.
|
In ieder geval heeft ze eindelijk de stap gemaakt daadwerkelijk onder haar eigen naam verder te gaan, in plaats van alle aandacht op te eisen in No Doubt.
|
Citaat:
|
Ik zie eerlijkgezegd niet in hoe het hebben van geen tieten ook maar enigzins geil kan staan bij een vrouw :o
|
Ik wel :o
|
Dat nummer is echt prut (n)
De clip heb ik niet gezien. Ik vond No Doubt altijd wel leuk (jeugdsentiment :)) en haar erin ook wel. Maar nu :( |
Heb het niet gezien maar vind Gwen Stefani bij voorbaat al niks. Krijg je als een vrouw geen tieten heeft. (n)
|
Citaat:
|
Verder vind ik er ook niks heur.
|
Kan je beter de zangeres van Lacuna coil hebben bijvoorbeeld. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best een chick alleen jammer dat ze geen boobs heeft.
|
Haha, wat boeien haar tieten nou, dan denk je die er toch lekker bij ofzo. Het gaat om de muziek en die is om te grienen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grote tieten staan haar niet. Ik vond haar vroger ten tijde van Tragic Kingdom zeer aantrekkelijk.
Vind de single zeer jammerlijk. Vooral dat hoge stuk. |
Nog niet gezien en gehoord!
|
Toos Tietloos met een verschrikkelijke stem.
|
Citaat:
, Haar vooral vroegere muziek, (was't nog ska), was echt wel vet, na tragic kingdom is't een beetje bergafwaarts gegaan, maar gwen heeft wel talent. ze moet gewoon even 'de groove' vinden en minder commercieel gaan doen. Er zit wel muziek in dat mens, en ik vind het tof dat ze er niets omgeeft dat ze geen borsten heeft (y) |
ja driewerf kut dus
|
Ik vond no doubt altijd wel oke, niet super leuk maar het was te luisteren :D
Nieuwe nummer vind ik helemaal niks, de clip is nog wel grappig. |
Ik heb een stukje gezien/gehoord. De clip is idd erg mooi, van wat ik er van gezien heb. En het nummer is best oke geloof ik. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Solo is ze echt 3x niks. Vroegere albums van no doubt zijn wel mooi (y)
|
Citaat:
|
gare clip en ik vond t nummer ook niks
|
niet leuk
|
niet gezien en niet gehoord.
|
gehoord: slecht nummer
|
|
Citaat:
|
gwen stefani is leuk
alles wat ze doet vind ik leuk zleep |
Citaat:
De ouwere muziek van Gwen is idd vet, luister nog vaak naar die muziek. Commercieel wordt iedereen, je moet toch hip blijven en underground willen veel artiesten niet blijven. Misschien is de verdere cd "beter" dan dit nummer, aangezien ze een pakkend nummer toch als eerst moeten doen om zo het burgerlijke volk aan te spreke :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vond het best een aardig nummer.
|
tekst is opzich niet voorspelbaar
het is net of ze elk kutje dat solo gaat belachelijk maakt What an amazing time What a family How did the years go by Now it's only me Tick-tock Tick-tock Tick-tock Tick-tock Tick-tock Tick-tock Tick-tock Tick-tock La, la, la, la, la, la, la Like a cat in heat, stuck in a moving car A scary conversation, shut my eyes, can't find the brake What if they say that you're a climber Naturally I'm worried if I do it alone Who really cares cause it's your life You never know it could be great Take a chance cause you might grow Oh, oooh What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting for What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting for Tick-tock Tick-tock Tick-tock Tick-tock Take a chance you stupid ho Like a echo pedal you're repeating yourself You know it all by heart, why are you standing in one place Born to blossom, bloom to perish Ya know you're (wigging out) cause of your sex chromosome I know it's so messed how our society'll think (for sure) Life is short, you're capable (uh-huh) Oh, oooh Look at your watch now You're still a super hot female You got your million-dollar contract And they're all waiting for your hot track What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting for What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting What you waiting for I can't wait to go back into Japan Gimme lots of brand new fans Osaka, Tokyo You Harajuku girls Damn, you've got some wicked style Go Look at your watch now You're still a super hot female You got your million dollar contract And they're all waiting for your hot track |
Citaat:
|
ooh ik zag helemaal niet dat het lied van haar alleen was. Ik vond m al anders klinken dan de rest van No Doubt :o Ik vind het wel een leuk nummer, na het een paar keer te hebben gehoord. Clip is ook grappig
|
de clip is supervet, gwen is een ch1ck en het nummer boeit me geen zak.
|
Ik vind het geweeeeeldig.
Moest echt even nadenken toen ik t voor t eerst zag...volgensmij is dat Gwen Stefani? Humm..maar dat kan toch niet??? Wel dus. Doet mij denken aan Alice in Wonderland. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |