![]() |
pluim van de daaaag
ohja ohjee, wie zag er vandaag dan juist weer wel tof uit? steek hier een mooie pluim in de aarsch van desbetreffende persoon (y)
ik nomineer mijnheer Pijpers van aardrijkskunde want hij is tof want hij draagt altijd hippe kleren en blijkt ondanks dat ie leraar is heel aardig en tof. best eng dat docenten na een werkweek ook ineens mensen blijken te zijn. |
Wat een foute naam!
|
|
he jakkie, bestaat er al zoiets... :(
|
Ja!
|
Ik wil een veer in mijn kont (y)
|
ik iets anders :o
|
Citaat:
|
Citaat:
hoi hou jij ook zo van dikke aubergines ken? |
Citaat:
Maar stiekem wil ik ook wel het klooster in met een aubergine en dan ga ik ook zingend en dansend over de Alpen (y) |
oeh wat maken jullie me heet :o
|
Citaat:
Doe je mee???!! |
Citaat:
Ik weet niet wat de Von Trappe Kids hier van zullen vinden :eek: Maar ik wil wel in jouw lederhoosjes met open kruisje, alleen als je je laarsjes aandoet en dan neem ik een paraplu mee :eek: |
:d
|
Citaat:
|
omg ja de alpen zijn echt zooooo hot& happening , zelfs Oprah heeft er nu een mansion , 10 m van de Brennerpas af!
|
:eek:
|
Carmie ik had net moeder overste aan de lijn en die zegt dat Geiten Peter een SOA heeft opgelopen toen hij jouw Milka Koe aan het melken was. Zonder bescherming :eek: :eek: :eek:
Ik zou oppassen met wat je in je open kruisje stopt want anders heb je herpeshosen straks :eek: :eek: |
Citaat:
of je komt net uit de ardennen of uit engeland! Bart Pijpers is :cool: ah ik weet al wie je bent! Lies! |
Citaat:
|
Citaat:
oeh jaaaa dan neem ik mijn leren bustiertje mee en dan gaan we hupschen en flupschen! |
:eek:
Citaat:
Ooohjeee , Heb je ook aan moeder overste gevraagd of zij al van dr schimmelinfectie af is want laatst was ik in haar bosje aan t tuinieren ( :bloos: ) en er bleef vanalles aan mn tandvlees hangen !!! En ik ben dan wel degene met de hosen aan thuis , dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelig tandvlees heb!!!!! :eek: |
Citaat:
jaaaa :eek: (y) :cool: wie ben jijijijijiji? |
Citaat:
|
Citaat:
ja ja, jij kent mij niet ;) |
oooh ik kom net terug uit engeland inderdaaaaad! Ken je mathijs?
|
ieeeeeee
Carmen pas je wel op, want jij ben degene met de lederhosen thuis :eek: :eek: |
Citaat:
|
Ik geef iedereen een pluimpje, want pluimpjes zijn schattig en maken zo ook de fashion blunders meer hip :cool: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar jij mij dus wel en nu wil ik heel graag weten wie je bent want misschien ken ik je wel :o :bloos: |
Citaat:
ja nini , en nu je t zegt ik ga ff mn hosen oppoetsen met het liefdesvocht van kennie!!! |
Citaat:
ja zwart haar en zijn pussy heet norah:D en ik vinnum lief :o |
Citaat:
|
Nu voel ik me verwaarloosd :eek:
|
heee niet offtopic grandmommy!!
|
Citaat:
oooh wacht jij heet dus helene... ik ken wel een helena... hoe zie jij eruit? |
Haha, oke dan. Andere topic verder, maar wel ontopic graag :D
|