![]() |
Waarom nou weer ouder?
Ik heb even een raar probleempje,
als ik ga stappen met vrienden, zijn ze altijd ouder dan ik. Ik ben 20, zij zijn 23/24. Dan komen we vaak op plaatsen waar sowieso eigenlijk alleen maar mensen uit die leeftijdsklasse zijn. Daar heb ik ook geen enkel probleem om een x een vrouw te versieren alleen bevalt me dat voor geen meter. Omdat het wat mij betreft ook nooit een vervolg zou krijgen. Als vriendinnetje heb ik toch liever iemand die wat jonger is dan ik zelf ben, 17/18 ongeveer. Alleen mist daarbij gewoon de connectie. Dat krijg ik gewoon niet voor elkaar, hun interesse in mij is er gewoon niet. Terwijl die er wel is bij de wat oudere dames alleen daar erger ik me weer aan het feit dat je dan weer nooit ff lekker kinderachtig kan zijn. En dat dingen gelijk zo serieus zijn. Zo ook met seks, ben helaas 1 van de ongelukkigen die last heeft van premature en daar hoef je echt niet mee aan te komen bij een vrouw van 24. Ik hang dus ergens precies in het midden en wordt er onderhand beetje schijtziek van. Zo af en toe ff van bil is leuk, maar heb het nu wel gezien en wil gewoon eens een vriendinnetje waar je mee kan lachen en gek doen en niet gelijk zo bloedserieus. Nja er staat geeneens een vraag in deze topic maar ik ben gewoon even benieuwd naar reacties van jullie of iemand die iets soortgelijks heeft en er misschien wel een oplossing voor heeft. Thanks anyway! Groetjes! 24/7 |
Ik denk dat de pubertijd nu eindelijk zijn tol eist.
|
Ehm...ga op zoek naar meiden van 20?
|
wakker worden
|
Citaat:
|
heb je geen vrienden die jonger zijn dan 20 ... dan ga je daar toch evt. mee uit
|
Volgens mij zijn er genoeg 'oudere' meiden die af en toe lekker kinderachtig kunnen doen hoor. Zo ook met mannen (y) Je moet ze gewoon tegen komen, heeft imho niets te maken met leeftijd.
|
ik heb een vriend van 19 en mijn ex vriend was ook 19. maar wat een verschil. de een is superserieus, de ander kon ik vooral gek mee doen. ligt volgens mij niet aan de leeftijd maar aan de persoon!!
|
Misschien moet je eens de aandacht van die meiden trekken dan!
*kijkt in fotoboek* Moet lukken!! Succes ermee!!:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt goed overweg met vrouwen van ongeveer 23/24 en je kunt niet goed overweg met meisjes van 17/18, als ik het goed begrijp. Waarom wil je dan in vresesnaam liever een relatie met een meisje van 17/18? Het lijkt mij een stuk handiger om iets te beginnen met iemand waarmee je goed op kan schieten.
|
Sorry misschien ben ik wel heel erg dom maar wat is premature??? :o :)
|
Citaat:
|
Nee hoor. Zowel in het Engels als het Nederlands betekent premature (prematuur) niet onvolwassen, maar vroegtijdig.
|
Citaat:
Topicstarter: volgens mij moet je ophouden met al die vooroordelen en gewoon een leuke meid zoeken. Niet alle meiden van 17 a 18 zijn domme dozen en niet alle meiden (vrouwen?) van 24 willen meteen met je trouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |