![]() |
Wat is pc nog waard??
Hoi, ik heb hier nog een ouwe pc staan die wij niet meer gebruiken dus moet ie weg maar weet iemand wat ie ong waard is
48 speed cdrom 256 MB Ram Pentium 3 700MHz 10GB Harddisk 8mb 3d kaart on board sound on board En het moederbord weet ik niet maar ook uit die tijd Besturingsysteem winxp oem |
100,- max
|
Agreed, er zit namelijk niet eens ene 3D kaart in om games uit het PIII tijdperk te kunnen spelen...
|
Je kunt er ongetwijfeld iemand mee blij maken die wil internetten en tekstverwerken, maar toch in combinatie met WinXP en een virusscanner. Dat gaat niet meer zo lekker op een PII met 128 MB ram laat staan 64 MB.
|
Zonder monitor? 125,- maximaal zou ik ervoor geven, afhankelijk van merk en kwaliteit van de hardware, maar je kunt er waarschijnlijk op sites als marktplaats.nl best meer voor vragen (en vangen). Daar zijn mensen niet zo snugger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ebay is ook altijd leuk, en dan zelf bieden onder een andere account :P |
60 euro
|
Citaat:
Maar ook als je dat niet doet kun je nog makkelijk meer vangen dan het 'eigenlijk' waard is. |
ach ik zou het ook doen, dus eigenlijk moet ik niet zeuren.
De hoogste bieder die geld. Offtopic: Maar dit vind ik echt te ver gaan |
Hehe, moet je die bak voor 175 euri te koop zetten op nl.markt.comp -- trek wel je vuurvaste pakkie aan :)
|
:D
Ik geef vijftien euro voor die PIII-700 processor los, als het een FCPGA-versie is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |