![]() |
romantisch
ik zou graag het volgende weekend dat mijn vriend komt iets romantisch met hem willen doen maar ik weet zelf niet echt iets hebben jullie misschien ideeën??
|
:( geen reactie :(
|
Uhm iets romantisch, tja ik ging altijd lekker een filmpie op me kamer kijken en het einde zag ik nooit van die film, zo ging bij mij vaak een avondje!
maar goed als je het echt romantisch wil, onsteek een chill lichie niet te scherp! en dan zet je op je buro alvast een fles olie en slagroom! je gaat dan eerst een film kijken en van al dat zitten heb je last gekregen van je rug..... en dan wil je gemasseerd worden MET die olie... hehe nah en als je goed op dreef bent vraag je of hij honger heeft, en dat heeft ie wel je pakt dan slagroom bus.. ennuh........ nah rest weet je wel! en ga daarna lekker slapen! ah chill toch of nie?? aaaaaaight! als je nog meer vragen hebt, spook74614361@hotmail.com kan je me toevoegen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een dineetje bij kaarslicht misschien?
|
Citaat:
|
een filmpje huren op je kamer kijken en dan steek je kaarsjes aan en de rest van je kamer maak je heel donker
dat vind ik wel romantisch |
Citaat:
|
hmmmmmmz is nog allemaal zo normaal :(
|
lydia je vriend dumpt je omdat je saai voor hem bent. Do i have to say more :confused: :confused: :rolleyes: ;) ;)
|
gewoon SAMEN iets koken...
moet niet gewoon ete zijn, dessertje kan ook... zo kunne jullie der same van geniete.. op welke manier dan ook :) *Da PiMp* |
Citaat:
Een zeppelin tocht, alleen waar haal je zo snel zo'n ding vandaan... |
kaarsjes ja.. filmpie, of eerst ergens gaan eten? :confused:
|
uuhm... etentje? film? uuuuhh... schaatsen :D (haha of zoiets raars)...
k ben volgens mij niet zo romantisch, k weet niet echt iets origineels :) |
boswandeling maken....ergens op een mooi plekje liggen/zitten en tsja verzin verder maar zelf ...ik vind het iig erg romantisch
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |