![]() |
[Vanavond] de Hardheid, Mark Foggo en the Regulators
in Zaandam, Sade Business center
entree: 10 euro zaal open: 21:00 uur ska ska ska wie er nog meer? |
woooaah, vettt!! Hardheid(Y) Maar zaandam:( (het is opzich niet ver maar wel gedoe met treinen enzo)
Dus, misschien.. |
ik ga drheen (y)
|
Was door Toby uitgenodigd om naar z'n vader te komen kijken maar ik had al een feest...
|
Citaat:
en het is maar een paar minuten van het station geloof ik |
Citaat:
|
nah mark foggo zie ik morgen denk ik. jammer dat dat feestje zonder de hardheid is maargoed..
|
hmm, kutje. zaandam (n)
k had wel zin in een potje skanken.. :cool: (y) |
t was vet!
alleen terugreis was wat minder.. toch maar niet de trein terug genomen.. dus dan maar met de bus.. eerst 50 minuten wachten toen waren we eindelijk in amsterdam toen 40 minuten wachten.. ging de bus naar hoorn.. toen nog 40 minuten in de bus en kwartier met tegenwind door de regen fietsen maar t was t waard... :cool: |
10 euro, dat is best duur, niet?
|
Citaat:
|
het was idd enorrem vet ja
|
moest werken die avond :mad: al zie ik de hardheid binnenkort weer in de OCC11 en mark foggo is ook niet onmogelijk een keer live te zien :rolleyes:
|
OCC11??
wasdat? |
oh ok vet, wanneer spelen ze in de occii? want ik heb na gisteren besloten om te proberen ieder concert in de buurt weer bij te gaan wonen. ze speelden zo fokking chill gewoon. mark foggo heb ik niet meer gezien maar dat boeit me weinig, leuke band hoor maar wel meer vanb het zelfde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ohja, ik was er niet zaterdag want ik ben lui en bleef in amsterdam. ohedit, 27 nov in de occii!! Vet daar wil ik heen(dat word dan de 10e keer Hardheid optreden denk ik:p :eek: )! Ik heb de hardheid al eerder daar gezien en dat was echt een van hun vetste optredens, andershalf uur lang hebben ze achter elkaar gespeeld toen. |
waar is de occii?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enne by the way ik heb eindelijk weer eens geld over dus kan ik dat shirt nog van je kopen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb die pm nog ja dus ik maak het vandaag of morgen over(y)
had je mijn adres al gehad? en wat hadden we ook alweer voor prijs afgesproken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
50 minuten op de bus richting amsterdam moeten wachten.. toen in een kwartier ofzo waren we er.. toen 40 minuten op de bus richting hoorn moeten wachten.. en die busreis duurde ook nog eens 3 kwartier.. toen nog naar huis fietsen door de regen :p half 6 wask thuis :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je hebt gelijk in kleine zaaltjes is zo'n show veel leuker, de sfeer is beter |
Citaat:
vind |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |