![]() |
Pci videokaart? moeite waard?
Hey ik heb dus deze videokaart aangezien ik GEEN Vga slot op mijn moederbord heb.. ( onboard troep van dell )
is dit uberhaupt de moeite waard.. ik weet zelf dat Vga kaarten natuurlijk beter zijn maar dit ziet er naar mijn mening neit slecht uit? : http://www.pczaak.nl/catalog/product...oducts_id=1966 Of : http://www.pczaak.nl/catalog/product...oducts_id=1916 Welke van deze twee raden jullie aan? en kan ik hiermee tenmisnte World of Warcraft spelen en enkele andere nieuwe spellen.. hoeven niet per c van die pc vreters als Doom te zijn enzo :D Thx |
Dit zijn PCI-Express kaarten, die kun je niet zomaar in een PCI-slot prikken van een moederbord dat geen AGP-slot heeft.
|
w3rd nigga! :D
|
Hee, doe jij 'ns even gezellig en ga ergens dood (y)
|
Aangezien je een Dell computer hebt is het misshien verstandig het jaar te vermelden waarin je hem gekocht hebt. Wat voor moederbord heb je? Welke bus-snelheid heb je? Hoeveel geheugen heb je? Hoe snel is je processor?
Allemaal belangrijke vragen bij het kiezen van een nieuwe vgakaart. Idd, Pci-express gaat niet lukken. Als ik je gegevens weet van je computer en misschien nog belangrijker je budget kan ik voor je gaan nadenken. (y) |
Citaat:
Dus nou vraagt tie of PCI videokaart rendabel is. Hoeveel mb is die onboard videokaart ? Btw ben beniewd waar je nog pci kaarten kan krijgen :) |
dat is opzich niet zo moeilijk hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
En video is ook mogelijk via een grafische kaart in een PCI slot. |
Met VGA bedoelt hij AGP. ;)
|
dom mannetje dan:
-VGA=Video Graphics Array -AGP=Accelerated Graphics Port niet echt hetzelfde:S |
Vga zit in de agp ...
Een pot nat :);) Of op het moederbord. |
VGA is een videomodus, namelijk 640x480x256 of 800x600x16, en heeft dus niet direct iets met AGP of een videokaart te maken. VGA speelde je op je 486 en Pentium 1. :)
|
Citaat:
|
Vergeet SVGA niet :eek::p
|
Ja en XGA en W-XGA en SXGA en UXGA ennnnnnnn W-UXGA.. :o
Gewoon videomodi zijn dat, en daar zijn er plenty van. ;) |
Citaat:
Oeeeeeeeeeh gaaaaaaa doooooooooooooooooor :o :bloos: :p |
Citaat:
|
CGA en MGA weet ik nog, maar dat is oud. :p
En ik ga er niet voor googlen. |
Citaat:
Naja, ik ga maar eens googlen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahah :D Jullie lijken mijn vader en ze vrienden wel, maar dan praten over muziek. Voor mijn tijd dit :D
|
Citaat:
|
Citaat:
dat was dus 320x200x256 of 640x480x16, lieverd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |