![]() |
Zal ik dit camera kopen ?
HEY JONGENS IK KREEG VANDAG VAN EEN JONGE EEN CAMERA VOOR 130 EURO:
eigenschappen: video clip: 320 * 240 Digital zoom: 2 * Display: color TFT 1,5'' LCD Memory slot: sd/ mmc File format: jpeg/avi Lens Fixed (5 Glass Lens) 8.5 mm (equivalent 44 mm) f.no: 2.8 video format rate: 25-30 fps USB out Zelfontspanner 10 seconde Werkt op 2 alkaline batterijen Memoryslot voor SD-cards of MMC-cards (512 mb MMC kaart inclusief) http://static.marktplaats.nl/fotos/v...eras/17313.jpg ZAL IK DENKEN JULLIE HET KOPEN, IK HEB NU 70 EURO GEGEVEN , DE REST GEEF IK VANAVOND. VINDEN JULLIE HET EEN GOEDE CAMERA. HIJ HEEFT WEL EEN CARD VAN 512 MB RAM DUS. |
na een korte zoektocht op google kan ik zeggen dat je als je dr 130 euri voor betaald je jezelf een poot uitrukt...en niet te zuinig ook....
Die camera zie ik op ebay voor nog geen 50 euri voorbij komen....en nieuw zie ik em nergens.... Onbekend merk (kkan neiteens een website vinden) dus lijkt me verre van een goede deal en voor 2.1MegaPixel op een videocamera zal ik zeker niet warmlopen... |
Dat is echt een rot-ding. Zo'n soort gelijk model camera kreeg je gratis bij upc een tijdje geleden.
Ik ken ook iemand die hem heeft en hem weer verkocht heeft :| |
Besteed 't geld liever aan een cursusje nederlands :rolleyes:
|
Foei! Turkisch-warez.. je vraagt wel overal advies he :)
|
Heel heel onverstandig van je.
Je kunt toch beter eerst research doen en dan geld geven. Dan eerst geld geven en dan research :nono: |
Citaat:
|
paar weken geleden kwam er zo n half-zwerver de winkel binnen. en hij bood deze camera aan! (misshcien ander merk...) zat ook 512 mb in, die kkzwerver vroeg 350 euro! :|
|
NEDERLANDS VOOR DUMMIES DEEL ÉÉN
HEY JONGENS IK KREEG VANDAG VAN EEN JONGE EEN CAMERA VOOR 130 EURO: -> Hallo, jongens en meisjes. Ik kreeg vandaag, door een jongen, een camera aangeboden. Hij vroeg er honderddertig euro voor. eigenschappen: -> Specificaties : <geknipt en geplakt slecht leesbaar engels stukje tekst van website> ZAL IK DENKEN JULLIE HET KOPEN, IK HEB NU 70 EURO GEGEVEN , DE REST GEEF IK VANAVOND. VINDEN JULLIE HET EEN GOEDE CAMERA. HIJ HEEFT WEL EEN CARD VAN 512 MB RAM DUS. -> Denken jullie dat ik deze camera moet kopen ? Ik heb nu zeventig euro aan de jongen betaald, de rest van het geld zal ik vanavond betalen. Vinden jullie het een goede camera ? Er zit een kaartje van 512 MB bij. |
en nu ff ontopic
wat bezielt je, eerst geld geven en dan vragen of die goed is ? nu zit je dr toch aan vast, tenzij je een enorme _censuur_ &$!%@ _censuur_ bent. sukkel. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Mja, volgens mij kan je voor €130,- een mooiere en betere camera krijgen, ik zou het absoluut niet doen. |
Citaat:
|
Ik vin dat camera bes lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom ga je op dit forum vragen of je een camera moet kopen, en dan de adviezen compleet negeren? :confused:
|
Hij had em al gekocht, en daarna ging die nog eens advies vragen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar hij heeft wel een card van 512mb dus..... ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |