![]() |
Zwemmen/plassen/badpak
Ik weet het, het is een beetje een gekke vraag, maar ik ben één van die weinige mensen die als ze gaan zwemmen, minstens twee keer dringend moeten plassen :( Ik weet niet hoe het komt, misschien door het geluid van het water, maar het is heel vervelend... zeker als je het bad moet uitrennen, toilethokje zoeken, wachten in de rij, en daarna nog verstrikt raakt bij het uittrekken van je badpak...
Daarom sla ik nu het laatste deel over. Ik trek gewoon het badpak tussen mijn benen wat opzij, en "hang" dan over het toilet (dat overigens steeds vies is, nog zo'n toevalligheid). Na het plassen laat ik het badpak los en komt alles vanzelf weer op z'n plek. Sinds ik dit doe, heb ik het idee na het plassen een beetje een branderig gevoel te hebben. Is het niet goed om op deze manier te plassen? Moet echt de boel uit en moet je gaan zitten? |
Naja... ik moet zeggen dat ik erg weinig ervaring heb met badpakken :D, maar dat moet toch gewoon kunnen, lijkt me...
|
is het niet handig dan voor je je omkleed naar de wc te gaan? dan is de kans toch klein dat je daarna gelijkw eer moet?
|
Citaat:
|
daar is echt niks mis mee hoor, doe ik ook.
dat brandende gevoel heeft een andere oorzaak, heb je onlangs alcohol vergiftiging gehad? dan heb ik pas brandend gevoel, of als ik juist heel weinig drink (ja en ik heb het nu over gewoon drinken :D) |
Oh, gek, ik dacht namelijk dat iedereen z'n badpak UITDEED om te plassen! Blijkbaar is dat dus niet zo....
|
T kan wel zo hoor ;) Moet op zich niks uitmaken. Maar misschien is het een idee een bikini te kopen? :D
|
humz lijkt me sterk dat het door het anders plassen komt!!!
|
Geen ervaring mee. Kdoe altijd een bikini aan! Net zo handig!! En trouwens, wat dragen jullie meestal en waarom?
Ik een bikini, want daar voel ik me 20 keer prettiger in! Kweet ook niet waarom! :) Vinnet ook mooier meestal! |
Citaat:
hoe verklaar je dat? :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zwem al 10 jaar vrij veel en doe het ook altijd zo. Als je een goed badpak hebt (dus wedstrijdpak ofzo) krijg je die als hij al nat is (van het zwemmen) nooit meer fatsoenlijk aan.
Ik denk niet dat het daardoor komt dus ander had ik er ook last van moeten hebben. |
Dus als ik het goed begrijp, Ninnoc, dan trek jij ook gewoon het stukje dat zeg maar over je schaamhaar zit weg, en hang je over het toilet? Ik dacht echt dat ik de enige was die dat deed!
|
toen ik een badpak droeg deed ik t ook zo hoor..
maar bikini is veel fijner jaa.. |
uh ikke nie weet, kep ook wel is door me broekspijp de plee in gepiest maar nergens last van achteraf:D
|
Citaat:
|
ja idd, op wat voor manier je ook plast, daar kan die branderig heid echt niet vandaan komen.. :rolleyes:
|
Dat je moet plassen terwijl je al geweest bent, als je gaat zwemmen, komt denk ik ook omdat het water vaak koud of juist warm is en zo invloed uitoefend op je blaas. Ik zwem bijna nooit, maar t komt me wel bekend voor.
Maarja ik draag geen badpakken en bikini broekjes trek je natuurlijk zo naar beneden; tenzij ze helemaal oprollen :D |
Citaat:
|
hee, dat zou best wel eens kunnen... (y) :)
|
Hehe, heel smerig enzo hoor, maar als ik in de zee zwem en ik moet plassen laat ik het gewoon lopen.. :o..
In een zwembad ga ik wel altijd gewoon naar de wc..Ik trek dan gewoon mijn badkleding uit en ga op de pot zitten..Boeiuuh..Niemand ziet je toch?!?!.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |