![]() |
propedeuse toegepaste psychologie, aanrader of afrader?
ik zit erover na te denken om dit te doen.. heeft iemand hier ervaring mee? en zou die persoon me deze studie (nja studie, 1 jaartje..) me aanraden?
Laatst hoorde ik ook iets over OPGM, dit zou ook een propedeuse jaar zijn, wat is het verschil dan tussen OPGM en PTP?? kusxx |
waarom zou je alleen je propedeuse willen halen? :s
|
Citaat:
|
zal wel gaan om hbo-propedeuse toegepaste psychologie en dan overstappen naar WO psychologie.
|
Met de propedeuse kun je heel veel. :) Instromen naar veel verschillende opleidingen.
Als je nog niet zeker weet wat je wilt, is dat een goede keuze. Maar als je het wel weet, zou ik beter meteen die opleiding gaan doen. |
Weet je het zeker? Ik meende namelijk dat het hele met propedeuse doorstromen naar uni niet meer mogelijk zou zijn vanaf volgend schooljaar. Dit was het laatste jaar waarin dat kon... Of heb ik dat verkeerd meegekregen?
|
Citaat:
|
Een aantal vriendinnen hebben PTP gedaan en ze zijn blij dat het maar 1 jaar was...
Heel erg veel theorie, dikke boeken leren enz.. Maar veel meer kan ik er eigenlijk ook niet over zeggen.. Een aantal zit nu iig wel op de uni, met de P van PTP. |
een vriend van me doet PTP dit jaar, en hij vindt het heel makkelijk.. daarna kan je inderdaad wel doorstromen naar andere opleidingen.
|
Ik wou idd doorstromen naar WO psychologie, op de site van Fontys hogeschool stond er dat dit mogelijk was met PTP dus ik ging er toch wel vanuit dat dit aankomend schooljaar ook nog mogelijk was...
|
Citaat:
En ook de opleiding waar het jaar opgericht is. |
een vriendin van mij heeft het ook gedaan en vond het 3x niks. mja dat verschilt pp natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |