![]() |
Bizarre clips
Nu de herfstvakantie aangebroken is en ik wat meer tijd heb om me met minder nuttige dingen bezig te houden, leek het me wel leuk om aan een verzameling van allerlei bizarre clips te gaan beginnen.
Daarom wil ik vragen of er nog mensen zijn die de titel(s) weten van dergelijke bizarre clips. Wat ik onder bizare clips versta: Een clip waarin natuurlijk iets bizars/onmenselijks gebeurt. Daar mogen natuurlijk allerlei aanstootgevende beelden bij voorkomen. Alleen versta ik niet onder "bizar", dat die clips alleen bestaan uit vrouwen (mannen) die obsene bewegingen aan het maken zijn of dat er bijv. een creditcard door de billspleet van een vrouw wordt gehaald. Er moet natuurlijk wel iets creatiefs (achter zitten), ach ja creatief :p. |
ieck vindt de klips van britney altijd wel leuk.. (y)
|
prodigy - smack my bitch up
the cure - lullaby :confused: |
Nine Inch Nails - Closer
Nine Inch Nails - Deep Atari Teenage Riot - Revolution Action Heel wat clips van Tool. Marilyn Manson - Cryptorchi(l)d Marilyn Manson - Tourniquet |
Werken de links trouwens? (ik kan ze wegens omstandigheden niet checken.)
|
Paranoid Android
|
He broertje,
Ja ik heb weinig toe te voegen aan je topic, maar ik had wel ff zin om hallo te zeggen ;). |
Aphex Twin - Come to daddy
|
hey zusje, ook hallo. Al zit je naast me achter de comp.
|
Citaat:
monkey drummer is ook vet |
Wu Tang Clan - The Mistery Of Chessboxing.
Negers op een schaakbord zijn bizar, klaar. |
Clips van Sigur Ros zijn altijd wel confronterend en tegelijkertijd heel erg mooi.
|
daft punk ~ around the world
|
De live video's van 5 Minute Grind.
|
De clips van Tool zijn wel heel bijzonder altijd.
Manson heeft ook een paar rare, Cryptorchid en Tourniquet werden genoemd. Verder Whatever that Hurts van Tiamat, die clip is echt góed. Kill Your Mother Rape Your Dog van Dying Fetus :D Goede clips hoeft niet automatisch goede muziek te betekenen, maar ik houd wel van hele rare aparte videoclips |
aphex twin - windowlicker
|
tool
|
Autechre - Gantz Graf (y)
Squarepusher - Come On My Selector |
dwarves - we must have blood
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nine inch nails- Happiness in slavery
Niet extreem bizar, maar wel gaaf. Bizar, naar sfeertje vooral. |
Bjork - Pagan Poetry
Leftfield - Afrika Shox Aphex Twin - Come to Daddy Radiohead - Just |
Het Smurfenlied, van Vader Abraham. Je kon zo zien dat dat niet de echte smurfen waren. Wicked!!
|
ahh. De nieuwe clip van faithless is trouwens best uniek..
|
a perfect circle weak and powerless
|
Citaat:
die vind ik echt mooi! |
jah die jah(y)
die golven van kinderen, alleen is het echt triest dat ze die kinderen dit aandoen als ze barely 7 zijn..:\ |
Citaat:
juh inderdaad, ook een beetje fucked up omdat het een groot communistisch streng shitpartijtje is |
idd. daar kennen we Mr. Zedong van. :(
|
Citaat:
|
a perfect circle : The outsider, enige clip met vrouwen in bikini die ik dig :cool:
|
Naja ik heb er nogal wat dusja :
Daft Punk - Interstella 5555 (zegmaar alle clips van het album discovery op 'n rij) Chemical Brothers - Star Guitar Foo Fighters - Everlong The Crystal Method - Born too slow Tool - Parabola Nine inch Nails - Alles zo ongeveer :p Korn - Word Up (saai nummer maar de clip vind ik echt grappig) naja dat lijkt me wel ff genoeg.. |
robbie williams - rock dj
Smack by bitch up van the prodigy past er ook wel tussen denk ik |
gewoon de hele warp video's dvd kijken, dat is van begin tot eind bizar
|
Er is nu zo'n nummer van Gwen Stefani (what u waiting for ofzo) en daarin is ze verkleed als een soort van hitsige Alice in Wonderland en doet ze allemaal freaky dingen.
|
Bloodhound Gang - Fire Water Burn en The Bad Touch
|
Citaat:
is daar een clip van? |
Ruim de helft van de mensen in dit topic weten schijnbaar niet wat 'bizar' betekend.
|
boeie.
|
Citaat:
|
Alles van Rhapsody :D
|
aphex twin - windowlicker
aphex twin - come to daddy en mijn favoriet: einstürzende neubauten - sabrina (deze ga je echt diggen als je bizarre clips zoekt, nummer is ook nog erg vet) |
ik heb dat nummer van falco ook altijd vrij bizar gevonden, beetjecreepy sfeertje, hoe heet det nummer ook alweer? tina ofzo!? jenny?
|
Unkle - Rabbit in your headlight
Nieuwe clip van The Yeah Yeah Yeahs( kinderen spelen met een dode hond, beetje naar gevoel geeft het) |
|
Citaat:
|
rock dj :p
|
alles van tool
|
Citaat:
Er is trouwens ook nog een versie dat ze op een of andere autosloperij spelen, wel met de bandleden, maar die heb ik op soulseek niet kunnen vinden, maar ik heb hem wel eens gezien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |