![]() |
Mijn reizen...
Dit is nog niet helemaal goed, heb hem in de trein vluchtig geschreven....ik denk dat ik hem nog wel moet aanpassen...misschien is het ook wel een gedicht van niks...maar ik plaats hem toch maar, om te kijken wat men er van vind..
Miljoenen grassprietjes duizenden bomen honderden mensen; ik zie ze allemaal. Ik wieg wat heen en weer de zon flitst in mijn ogen. De blauwe hemel vliegt aan me voorbij. Ik doorkruis het land met alles om me heen. Ik word omgeven door de wereld. Ik ben een puntje in het niets. |
wauw..wordt beetje stil van, vind wel mooi..
weet niet wat bedoeling van gedicht was, maar vind het wel (y) schrijf je eigenlijk wel vaker gedichten? |
Citaat:
|
(y) ik zou zeggen, blijf vooral mee doorgaan :d vooral als je t ook leuk vind
ps I in de trein zit ik ook weleens zo voor me uit te denken..misschien dat ik t daarom wel mooi gedicht vond..*weet niet*, vind het wel goede sfeer hebben :D ps II ik zou zelf bij de tweede er derde regel er wel duizendeN en honderdeN van maken, staat mooier en anders klinkt het in mijn oren iets kinderlijker en dat hoeft niet hier. |
ok gewijzigd;)
|
(y) :D
|
Iedereen zit wel eens in de trein denk ik, en vind herkenning.
Doch mis ik iets in het gedicht. Je hebt wel geschreven wat je wilde schrijven, maar ik mis wat details, wat gevoel...ik weet niet precies wat. Pfff...fijn he?! Zo'n duidelijke reactie? :rolleyes: iig; verder wel oké, maar ik ken ze beter van je! Grtjs. |
mjah..zit wat in..
maar ik ken geen enkel ander gedicht van 'evanescene', dus heb niks om te vergelijken.. |
Citaat:
|
Vind de sfeer die je schept wel goed gedaan (en ze komt goed over) maar het einde vind ik er echt niet goed bij passen (jawel het past wel maar vind het niet zo mooi :| )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |