![]() |
The Evens ( Minor Threat zanger, Fugazi oprichter) in de Nighttown
The Evens is een tweemansformatie uit Washington D.C. Ian MacKaye is zanger/baritongitarist, zijn drummend begeleidster Amy Farina. De band heeft vooralsnog geen plaat uit, maar een release op het Dischord-label begin 2005 ligt in de planning. Nighttown heeft dus wederom een primeur geboekt!
Ian MacKaye maakte in het verleden furore met de straight edge hardcoreband Minor Threat, één van de grootste en invloedrijkste bands ooit binnen het genre. De term straight edge werd zelfs door de man gelanceerd. MacKaye maakte verder deel uit van de legendarische band Fugazi, de grondleggers van de emo-core. Als alles volgens planning verloopt, brengen The Evens hun debuut begin 2005 uit via Dischord Records. Ian MacKaye richt dit label in 1980 op met als doel het beheren van de muziek uit de Washington D.C. punkscene. Dischord brengt muziek uit van meer dan veertig bands en distribueerde honderden andere releases gerelateerd aan de scene. Binnenkort dus ook de eerste Evens-plaat! Het is wel zeer aparte muziek. check de video http://www.pancakemountain.com/tvev.html Soort indie/ lofi iets. Heeft wat weg van The Moldy Peaches. 9 November in de Nighttown |
Ian my hero :eek:
|
Ian your hero, soon the hero of children under 12 all over the world.
|
Ja best wel hippie van hem , disturbing.
|
Trouwens niet echt vergelijkbaar met Moldy Peaches. Moldy Peaches is muziek voor volwassenen maar wat speels gedaan qua zang en teksten, kortom vol op grappig.
Dit daarentegen is gewoon muziek voor kinderen. |
Ik ben r wel. Interesseert me niet of die shit goed is hehe.
Denk overigens niet dat alle nummers zoals dit zullen zijn. |
Omg hier ben ik bij.
|
Citaat:
|
hahahah vet! Ik ga kijken of ik hier bij kan zijn!
Ik hou niet zo van Fugazi, maar met dat nr op die site bewijst Ian eens te meer een echte held te zijn! |
ze treden ook op bij het 25 jarig bestaan van The Ex in Paradiso, 19/20 nov.
|
Citaat:
Tue Nov 9 2004 NIGHTTOWN THEATRE ROTTERDAM NETHERLANDS Thu Nov 11 2004 EKKO UTRECHT NETHERLANDS Fri Nov 12 2004 CROSSING BORDERS FESTIVAL DEN HAAG NETHERLANDS Sat Nov 13 2004 STRIPMUSEUM GRONINGEN NETHERLANDS Fri Nov 19 2004 PARADISO AMSTERDAM NETHERLANDS As part of the Ex 25th Anniversay + Convoy tour |
wat moet ik me hier nou bij voorstellen? soort van twarres?
|
Een beetje meer respect voor Ian ja.
|
Citaat:
met alle respect. ik dig Minor Threat ook. |
Paradiso, sweet nu ben ik er zeker. :cool:
|
oja en een nummer dat wat beter te pruimen is dan dat kidsspul ;)
|
Citaat:
|
kutmuziek :(
Is dit muziek voor kinderen of alleen is alleen dit nummer zo (made for pancake mountain...) Moldy peaches vind ik ook meer een grap. Doet me allemaal niet zo veel |
Citaat:
Dit klinkt al wat dramatischer, wel leuk. Niet pscyhed. |
Ai, moet ik nou gaan of zal ik wat nuttigs doen. Ik ben er nog niet uit.
|
Citaat:
|
Stomme hippies
|
het is... anders.
|
Lekker verweg...
Wordt helemaal sloom van dat nummer ... |
chille clip
|
Een ding: Ik vond het echt supercool. Donderdag weer. Denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ian op een surf gitaar.
een vrouw op drum. veel delays. in drum en gitaar. wat het allemaal lekker vol maakt. mooie luisterliedjes, met 2 vocalen. tussendoor leuke interactie met het publiek. een paar politiek getinte praatjes, maar het komt ongeloofelijk attend over. hij is alwetend. atente man. |
Ik wil ook :D
alleen jammer dat ik al naar te veel dingen ga, dus waarschijnlijk niet :( |
|
Ik vond de mp3s dodelijk saai en ben dus min of meer vergeten dat ze in Nighttown speelden.
|
Misschien ga ik morgen nog wel.
|
ik vond het ook gewoon echt gezellig.
Ian creerde duidelijk een goede sfeer. leuke interactie met het publiek. het publiek mee laten zingen, mee laten fluiten. en niemand die het in zn hoofd haalt om het niet te doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |