![]() |
[tk] digitale camera: kan 6000 fotos maken of 3 uur video
HEY HAI IK HEB VANDAG EEN DIGITALE CAMERA GEKOCHT. MIJN VADER IS HEEL ERG BOOS GEWORDEN OMDAT HIJ DENKT DAT HET ILLEGAAL KAN ZIJN. IK HEB VOOR 130 EURO GEKOCHT EN IK WIL VOOR 130 KWIJT. HET APPARAAT HEEFT 512 MB GEHEUGEN KAART:
Digitale camera met volgende functies cyber-tec 9900 video clip: 320 * 240 Digital zoom: 2 * Display: color TFT 1,5'' LCD Memory slot: sd/ mmc File format: jpeg/avi Lens Fixed (5 Glass Lens) 8.5 mm (equivalent 44 mm) f.no: 2.8 video format rate: 25-30 fps USB out Zelfontspanner 10 seconde Werkt op 2 alkaline batterijen Memoryslot voor SD-cards of MMC-cards (512 mb MMC kaart inclusief) http://static.marktplaats.nl/fotos/f...ale/105603.jpg wil je erover praten of wil je meer informatie: mijn email en msn: usluhalil@hotmail.com <geen telnummers> woonplaats: almelo als je 30 km in de buurt van almelo woont kan ik je het brengen. anders post ik hem. groetjes, halil |
iets vergeten: alleen de memort kaart van 512 mb kost 128 euro in het centrum
|
|
als iemand Geïnteresseerd is kan ik een foto maken en kan je zien dat de kwaliteit echt goed is
|
Citaat:
|
Citaat:
geweldig :D |
Citaat:
|
nou als je wil bewijzen dat je hem gekocht hebt scan het bonnetje maar in. weten we ook meteen de aankoop datum.
want anders ie is van de vrachtwagen gevallen :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het gestolen is. nou en.. ik kan wel een foto maken en hier zetten en je kan zien dat het 100 keer beter is dan de normale camera's
|
doe dan
|
|
Citaat:
ghehehe met die veredelde webcam? ROTFLOL :D :D :D |
Citaat:
(wat waarschijnlijk ook het enige nuttige is bij deze camera) |
ik heb met dit camera de volgende foto's gemaakt:
http://members.home.nl/hulyauslu/ftp/IMAG0002.JPG die witte laag over de foto is de raam ( ik moet de raam weer schoon maken) http://members.home.nl/hulyauslu/ftp/IMAG0009.JPG die eerste foto is: 70kb de tweede foto is:64 kb je kan ook installen dat hij betere foto's maakt( kwaliteit), maar dan wordt iedere foto ongeveer 200-300kb welke camera kan nou een foto maken van 70kb die zo mooi is. alleen die camera's van €500 + groetjes, halilo |
Nou niet echt denderende kwaliteit ofzo :o
|
Ja, wat gaat hier nou gebeuren, een discussie over de kwaliteit van dat ding of laten we TS gewoon wachten tot iemand een serieus bod doet? Hou je anders stil, die bijdehante opmerkingen van 'ik heb een betere' zijn zó kinderachtig.
|
die foto's zijn niet echt mooi
|
Reageer alleen als je wilt kopen of iets wilt weten
|
Citaat:
Volgens mij is die computer ook gejat! En dat toetsenbord! En die muis! En de gordijnen! En het behang! En die auto! En de straat! En de bosjes aan de overkant! Dat met hoofdletters in slecht Nederlands typen doet nogal af aan je betrouwbaarheid. En dat andere topic van je is natuurlijk ook de hipheid zelve. |
EDIT
hey alto ik wil niet schelden hou dus je bek dicht, ik weet wel wat je daarmee bedoelt |
sjezus wat een gezeik allemaal hier..
ik bied 50 euro |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar zijn cameras, en de vooral de kwaliteit van fotos nog niet 100x beter dan een gewone foto. :) Stel als ik hem wil kopen?Enige garantie? Normaal als ik iets verkoop, verkoop ik hem met garantie. :) |
Citaat:
Volgens mij kom jij mij bekend voor. Hardware? |
NOU 2 MENSEN WILLen het, ene geeft 100 euro en de andere 110, maar ik ga nie verkopen , 130 zit vast en niet lullen ik geef 5 euro enz. jullie weten allemaal fucking goed, dat alleen de kaart erin 128 euro waard is
|
Citaat:
|
Of het ding illegaal is zoek je maar lekker uit, maar wat ik wel even wil opmerken is dat je daar echt geen 6000 foto's mee kan maken. Ja, foto's van een paar kb groot, maar die kan je natuurlijk never afdrukken. Ik denk dat je een aantal als 800 wel kan halen met redelijke afdrukkwaliteit, dus het blijft wel veel, maar voor een eventuele koper is het wel zo handig om dit even te vermelden.
|
Heet 'ie nog halilo ook. Ik vertrouw het dus voor geen cent. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
He.. gozer.. Als jij zoveel problemen kreeg met je pa.. he.. dat je dat ding had, ben je dan niet godvergeten blij dat je m kwijt kan voor 110 euri, of vergis ik me nou zo zwaar. Maak dan met die geweldige kwaliteit een foto van t BONNETJE.. of HET GARANTIEBEWIJS, zodat we kunnen zien dat we een beetje KWALITEIT kopen. Ja? Want dat willen sommige mensen graag. Niet zeuren dat jij nie ga verkopen. [/zeikmodus] |
Citaat:
Verder vinden wij het hier niet zo leuk dat je dingen probeert te verkopen die "misschien" illegaal zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |