![]() |
Vraag over Ahoy tijdens concerten
Hey, even een vraag, ik heb hier voor een concert een staanplaats in Ahoy. Weet iemand of het sta-gedeelte in Ahoy tijdens concerten nog een keer in secties verdeeld wordt. Met andere woorden, moet ik er vroeg bij zijn of is het gewoon zoals in de HMH dat je vrij kan rondlopen dan wel niet naar voren kan beuken ?
|
HEIL RAMMSTEIN\M/
|
:d
|
btw vet dat je gaat man:cool:
ik zou wel willen, maar het is uitverkocht, en veels te ver weg:( maarja ze zullen toch wel weer op pinkpop of werchter staan :cool: |
btw het zou me niks verbazen als het idd weer in vakken onderverdeeld is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
bij metallica had je gewoon een vak voor het podium, in de breedte, dat op een gegeven moment afgesloten werd, maar voor hetzelfde geld heb een podium in het midden, met allemaal vakken erom heen, wat natuurlijk wel vet is, maar dan moet je er wel vrij snel bij zijn;) |
De tijden dat mensen ons op concerten kunnen bezichtigen als we staan te rossen gaan zeker nogwel komen :cool:
|
Ik ben wel een redelijk aantal keren in de arena van Ahoy geweest, maar nog geen een keer meegemaakt dat de staanplaatsen verder onderverdeeld werden.
|
Ik kan je wel als tip geven om VROEG te gaan, als je met de auto gaat... Ik heb er (met Rush) vanaf de afslag Ahoy tot aan de Ahoy zelf ongeveer 2 uur over gedaan...
ow, ghehe, en staan waar je wilt hoor (y) maar voor goed geluid wil je niet vooraan staan :D het geluid in de Ahoy is sowieso al kut, maar voorin is het meestal rampzalig |
Dan moet je ook afslag ijsselmonde nemen, en binnendoor rijden. Dan parkeer je je auto op de Jan Ligthartstraat (bij www.dil.nl in de straat dus), daar is't gratis kreperen.
En het geluid in de Ahoy is best goed, vergeleken met de Heineken Muzak Hel. |
bij slipknot was t veld niet in vakken verdeeld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij wel met bands zoals slipknot en slayer enzo, maar ik was er met mariah carey en toen was het niet zo.......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thx iig voor de reacties(y)
|
Citaat:
|
De paar keer dat ik er gewerkt heb hadden ze wel een dranghek in het midden maar daar kon je gewoon langs aan de zijkanten.
|
afgelopen dinsdag was het gewoon vrij staan, maar dat was dan ook wel bij The Corrs...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat las ik nou voor flauwekul, 3 euro voor n biertje bij slayer?
:| |
Haha (y)
|
bij Muse hadden ze het niet onderverdeeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |