![]() |
scraperboard fruittekening
voor illustratie leren we op school nu met scraperboard werken (soort karton met zwart laagje erop dat je weg kunt krassen), en we moesten eerst gewoon wat fruit uitbeelden.
Dus hier m'n eerste creatie :o Is overigens wel gemiereneukerijwerk :| http://www.kazzz.nl/scraperboard1.jpg |
best mooi, een paar puntjes
de bolling van het bakje is niet zo mooi. en de schuine lijntjes erachter lopen niet helemaal paralel, maar voor de rest mooi! |
zwarte vlak onder stoort me en het het bakje klopt niet helemaal, voor de rest ok
|
Zijn het druiven? :o
Verder vind ik het wel heel knap, ziet er leuk uit. |
:cool: ziet er tof uit
|
Hij is best leuk. Beetje simpel misschien.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Lichtval klopt wel. Niet goed gekeken. Lama, ik heb niks gezegd :o |
ja, mijn mening weet je al :) ik vind m koel....nu de volgende 3 nog ;)
|
Citaat:
tis gewoon een domme oefenopdracht, tis best een gepruts. |
<3
|
Citaat:
|
Citaat:
maar eerst moeten we 4 fruitsoorten uitbeelden.. en daarna, geen idee.. |
ik vind het er wel gaaf uitzien. dat materiaal enz zeg maar..ik bedoel dat ik scrapboarddingen blijkbaar gaaf vind. ik had er nog nooit van gehoord.
|
http://www.kazzz.nl/scraperboard2.jpg
ananasje :) |
leuk materiaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hee, de jouwe had ik nog niet gezien. Mooi hoor (y) Ik wil ook scaperboarden.
|
niet dat jullie het willen weten,
maar vroeger was dat toch een hit?, ikd eet het althans vrij vaak weet ik me te herrineren. dat je een pakje kocht waarbij de bedoeling was dat je een paard erin maakte maardat je dan heel erg stiekem geen paard maakte, maar een , auto..(hoe random), maargoed. mijn waardevolste post ooit denk ik wel |
dat wil ik ook doen ! :cool:
niet dat ik ooit van scraperboarden gehoord heb overigens, kun je zoiets gewoon in een hobbywinkel kopen ? |
Citaat:
Citaat:
Lijkt me een mooie techniek, zouk ook wel s willen proberen...jammer dat veel mensen het volgens Captain N onderschatten...zal ik ook wel doen denk ik... |
als ik het zo zie lijkt het me best moeilijk, volgens mij is het ook zo dat (net als met bv linosnedes) dat als je eenmaal iets hebt weggekrast dat je het dan ook niet meer terug kunt krijgen.
ik vind ze iig erg gaaf gelukt :) |
Citaat:
|
zoiets heb ik ook nog thuisliggen.
een poes en hond in een bolderkar met wat bloempjes. kvind er geen reet aan... |
Bij die eerste lijkt de voorkant van de bak lager dan de achterkant...dat klopt dus niet voor het aanzicht. maar goed, dat is niet zo belangrijk.
ik vind t wel cool :) Die ananas is zeker vet (y) Ik heb dat ook nog thuis liggen, idd met zo'n hondje ofzo erop :D |
Citaat:
|
DJUU, die ananas :eek: :) (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |