![]() |
Heropstartende PC
Goed, mijn probleem.
Ik ben een week naar Kos geweest, kom terug, wil mijn geliefde P4 2.0 ghz opstarten, alles lijkt normaal te gaan maar dan: Er komt een flits van het vertrouwde blauwe Windows XP selecteer-uw-gebruikers-naam schermpje maar dan gaat het beeld op zwart om het hele gebeuren weer opnieuw te doen. Opstarten, flits van het Accountscherm, zwart beeld, opstarten, etc. Wat is er mis, en is er uberhaupt al iets wat ik kan doen? (en nee, stekkers eruit/erin werkt niet) |
Kan je opstarten in de veilige modus?
|
Net geprobeerd, maar ook als ik het in de veilige modus probeer blijf ik hetzelfde probleem houden.
|
Start > Instellingen > Configuratiescherm > Systeem > Het tabblad "geavanceerd" aanklikken > dan klik je bij opstart en herstart instellingen op "instellingen"
Dan vink je bij het deelkopje "Systeemfouten" de optie "De computer automatisch opnieuw opstarten" af. waarschijnlijk krijg je dan wel een bluescreen te zien als het weer gebeurt, daar kun je soms uit opmaken wat er is, |
Zo ver kom ik nog niet eens :/
Maar ach, ik heb besloten die bak van mezelf maar eens te formateren. In ieder geval bedankt voor de adviezen. |
Kan je voeding zijn. Als je beeld zwart wordt kan dat duiden op een brakke stroomvoorziening. Probeer eerst maar eens XP schoon te installen. Als je dan nog problemen hebt, is het wellicht een hardware-matig probleem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |