![]() |
Photoshop wedstrijdje
Beste mensen,
Ik ben van plan binnenkort een website te gaan openen m.b.t. scooters (niet omdat het een passie ofzo is). Maar in ieder geval ik wil dus op de hoofdpagina een mooi plaatje hebben. Nu wilde ik aan jullie vragen of er eventueel mensen zijn die mee willen doen met het bedenken/maken van mooie plaatjes. Het plaatje van de winnaar zal dus ook op de website geplaatst worden. Het is de bedoeling dat het te maken heeft met scooters (eventueel het stelen van scooters, want dat wordt een belangrijk onderdeel op de site). Verder is het de bedoeling dat het plaatje aan de rechterkant een beetje vervaagt, want het plaatje zal links op de site geplaatst worden. Ik hoop dat jullie leuke ideetjes hebben. |
ik moet een beetje lachen
|
haha zelf geen inspiratie dude?
|
Tis iig wel een originele en handige manier om te krijgen wat je wil :D
|
dus omdat jij te lui bent, kunnen wij een "prijs" winnen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ben benieuwd of mensen het gaan doen.
|
ik ook haha
|
vraag anders even aan Simon de Pimon (y)
|
Citaat:
|
Het gedeeltelijk vervagen van een scooterplaatje is een eitje natuurlijk, maar ik ga het niet voor je doen.
Ik vind je iets te lui. :rolleyes: |
wat schuift t :o
|
Citaat:
|
http://www.joe-ks.com/archives_apr_2...iorScooter.jpg
:D , maar wat kan ik winnen? |
huuuuu hij moet vervagen .. bedoel je daarmee Gausiaans vervagen of Radiaal vervagen .. of bedoel je een alpha?
|
een serieuze krachtmeting in PS is tot daar aan toe. Dat kan hier nog wel. daar is dit topic voor op het moment. Maar wij zijn geen photoshop-helpdesk die jou op je wenken bedient...
Vraag het aan mensen via PM ofzo, maar ART is niet de plaats voor zoiets lijkt me. Afgezien van het feit dat niemand je blijkbaar wil helpen ^^ Slotje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |