![]() |
A Cry For Help
A cry for help
ignored A shout for love unanswered The search is open the result is low You see yourself it hurts Where to put your pain There is none Instead There is you why not do it alone Now scars on your arms blood on the floor Why didn't you come to me what was it you couldn't see Why not come now? I will heal you! Put away your fear Please let me in let this be a new begin |
Achja, moet maar hè?: Dicht in je Moerstaal. Ik vind dingesen met zulke korte regels eigenlijk weinig poëtisch...
|
:(
Hij is heel mooi... ik weet niet of het engels klopt, want daar ben ik slecht in :o maar ik kan de boodschap er uit halen... :( |
Engels is niet fantastisch nee..
echte fouten erin ook zoals new begin das nederlands.. in het engels zeg je beginning Is het trouwens een gewoonte om over zelfmoord te dichten..? Echt niet normaal meer hoeveel er over wonden en littekens op armen schrijven. Weinig origineel en niet elke treurige gedachte hoeft gelijk tot zelfmoord ideeen te leiden, right? Of ben ik de enige die nooit zelfsmoord overweegt ook al ben ik nog zo ongelukkig? SounD...is blij dat ie al een tijdje niet meer down is.... |
Citaat:
Citaat:
|
als het niet over zelfmoord gaat. Waarom dan de symbolen van zelfverminking en zelfmoord?
Omdat het scoort? of omdat het hoort.. krijg je weer post van inhoud :( maar mooi.. sterkte.. I've seen it all before... ik zou hier voor een meer persoonlijke uitting, eigen symbolen etc.. gekozen hebben. voor de rest zie mijn topic : Waar is persoonlijke gedicht? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |