![]() |
Op welke leeftijd kon jij je voorhuid helemaal terugtrekken?
http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid.html
Hier staat dat dat pas kan tussen je tiende of zestiende. Ik kan erover niet meepraten want ik ben besneden op mijn zevende maar ik vind het wel vaag als dat echt zo is dat je het pas kan op je zestiende in sommige gevallen. |
Ik mis de optie "ik weet het niet"
Ik heb dus niet gestemd, want ik weet het niet. |
Citaat:
|
Ik neem aan dat je bedoelt tijdens een stijve. Ik geloof dat dat was ergens tussen mijn tiende en twaalfde, maar het is erg lang geleden dus ik weet het niet meer zo goed.
|
ik ben een meisje :D
|
ergens tussen me 10 en 12e jah.. maar alleen tijdens een stijve dan he.. als iej 'slap' was lukte ut altijd al:)
|
De optie "ik ben vrouw" slaat ook als een slappe jeweetwelwat op een raadeens.
|
het geeft niet echt een duidelijk beeld deze poll. door de optie ik ben een vrouw/ik kan het niet
|
Citaat:
Ik heb dus op "Ik ben besneden / ik ben meisje / ik kan het nog steeds niet." want ik ben een vrouw en heb dus logischerwijs geen voorhuid. |
Gaat het hier om slappe of stijve toestand?
Waarschijnlijk stijve want als bij en 5 jarig jongetje de voorhuid in slappe toestand nog niet helemaal naar achtere kan wordt het toch tijd voor een doktersbezoek. |
Nu is er alleen geen verschil tussen een meisje zijn, besneden zijn of het nog steeds niet kunnen (zeur zeur)
|
Pfff, dat heb ik nou niet bepaald bijgehouden. Volgens mij kon ik het altijd al want toen ik het probeerde voor de eerste keer lukte het wel :o
|
Op zich lijkt het verschil tussen geen voorhuid hebben en een niet-terugtrekbare voorhuid hebben mij vrij belangrijk... maargoed. Ik ben een meisje.
|
tsja.. sorry ben ook een meisje dus de laatste optie gekozen...
|
Im just a girl :D
|
Ik kan het al zolang ik mij kan heugen. Ook met stijve, want ik masturbeer al zolang ik mij kan heugen. Ik kan je wel vertellen dat 2 jarigen nog wel eens last willen hebben van impotentie :) .
Ik heb ook een heel ruime voorhuid. Hij kan m'n eikel nog omsluiten als ik een stijve heb en dat was niet helemaal de bedoeling had ik gehoord...toch? of eh... |
zou niet weten toen ik 10 was of 12 dacht nog niet aan zulke dingen
|
Citaat:
|
Volgens mij kon ik het pas na mijn 18e, voor mijn 20e.
Daar is dus ook geen antwoord voor. Wat een kutpoll! :P |
Citaat:
TS vindt het vast niet erg als ik die optie ook toevoeg. :) |
Dit is gewoon een waardeloze poll :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Pas dan in ieder geval de keuzes aan, dan wordt het misschien nog wat. |
Citaat:
|
ik heb werkelijk geen flauw idee....
|
Citaat:
|
Ik zal het straks nog een keer proberen.
|
Citaat:
|
niet echt........................
|
Citaat:
|
Mijn god, hoe boeiend
Als ik wist dat dit topic zou komen had ik het bijgehouden :rolleyes: |
Citaat:
eeeh dat is niet HELEMAAL waar ;) |
Ik heb geen flauw idee, het was niet bepaald een van de meest indrukwekkende momenten van m'n leven.
|
Altijd al gekund voor zover ik weet, maar zelden gedaan want het terugkrijgen ging nauwelijks. (n)
|
Citaat:
|
Mijn voorhuid zat blijkbaar verkleefd aan mijn eikel en anderhalf jaar geleden is dat opeens beginnen zwellen. Ik ben toen naar de uroloog geweest en die heeft het losgemaakt. Het deed geen deugd moet ik zeggen.
|
Ik zal even mijn dagboek raadplegen.
|
ik ben een meisje
|
doe het slot er maar op!
|
Citaat:
|
Ik zat er vanaf mijn 12'de zovaak aan dat het steeds minder werd, uiteindelijk kon ik hem op mijn 13'de wel helemaal terugtrekken denkik.
|
Tussen je 10de en 16de? Eén van mijn oppaskindjes (nu 7 jaar oud, en dus nog onder de 10), liet mij laatst trots zien wat hij wel niet had ontdekt, en dat zijn voorhuid dus helemaal naar achter kon.... Hij heeft wel vaker van dat soort dingen die hij dan met mij wil delen :p
|
Citaat:
Mijn oppaskindje is net 2 en zijn voorhuidje kan zonder problemen over z'n eikeltje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten :confused:
|
Citaat:
|
Altijd al volgens mij
Het eerste wat ik deed toen ik uit de baarmoeder was gekropen was een poging doen tot het terugtrekken van mijn voorhuid :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |