![]() |
in slaap vallen na de seks..
Heel vaak wordt van jongens gezegt dat ze snel in slaap vallen na de seks... Zelf heb ik hier meer last van dan mijn toenmalige vriend...
Waarom wordt het altijd zo specifiek bij jongens gezegt? Meisjes hebben hier na mijn idee net zoveel last van... Of zit ik nu fout? |
Misschien leveren jongens meer lichamelijke inspanning over het algemeen, en ben jij als meisje buitengewoon actief in bed? :rolleyes:
|
haha dat zie ik als compliment :D
|
Heb het ook wel eens hoor... Niet altijd, maar soms wel.
|
Slapen?
Hmmmz, hooguit lekker naknuffelend tegen elkaar in slaap vallen dan :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik doe sociaal en ik probeerde altijd te wachten tot mijn vriendin sliep (plus slapende meisjes zijn mooi :bloos: :o) |
Dat is volgens mij meer een uitspraak van mensen die alleen laat op de avond seks hebben... en dan wordt er mee aangeduid dat meneer niet aan naspel doet. 's Ochtends of 's middags in slaap vallen na de seks, daar hoor je nou nooit iemand over.
Maargoed, ik val nooit meteen na de seks in slaap, er wordt eerst geknuffeld. Daarna val ik soms wel in slaap, als het laat op de avond was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaha, ik zei ook niet dat het nooit gebeurde :P
|
Ik stoor me er niet meer zo aan, ik heb het zelf ook al een enkele keer gehad :D
Uitputting, voldaanheid... prima toch. Zolang hij zich maar niet compleet afzonderd en wegdraaid. |
Gebeurt bijna altijd. Vaak slapen we samen even na de seks, al helemaal wanneer we niks hebben staan in de planning. Het is gewoon zo relaxed wanneer je na de seks heerlijk in elkaar blijft liggen en dan zachtjes zoenend en lieflijk knuffelend samen wegzakt. Ja, 9 van de 10 keer vallen wij nog wel even in slaap. :)
|
Citaat:
|
bij een normaal orgasme dus niet een heftige:
krijgen vrouwen meer zin worden mannen loom dit is natuurlijk zo bepaald zodat er een aantal mannen over een vrouw gaan en daarmee het sterkste zaad wint (oertijd uiteraard) maar bij echt goede sex zijn we beiden moe |
Citaat:
|
Citaat:
|
na - tijdens het naknuffelen wil ik nog wel eens in slaap vallen als het al laat is. maar nooit meteen. tis wel eens lekker trouwens :)
|
Mijn vriend en ik slapen meestal niet meteen na de seks. Ten eerste omdat we beiden niet al te snel in slaap kunnen komen, en ten tweede omdat we allebei na de seks nog wel even het één en ander schoon willen maken.
En nee, ik heb het eigenlijk ook nog nooit meegemaakt in een jongen. |
Het hangt er een beetje van af wie er eerder in slaap valt..
over het algemeen val ik wel eerder in slaap, maar k wor soggends ook moeilijker wakker(en zij heeft slaapproblemen).. Maar we vallen eig ook niet meteen na de sex in slaap, tis meer zoals al eerder gezegd nog een beetje naknuffelen(en troep opruimen:P), en dan langzaam wegzakken.. |
in een van die wijven blaadjes cosmo of andere..stond pas dat mannen dr niet veel aan kunnen doen dat ze in slaap vallen.. was een wetenschappelijke verklaring voor, maar helaas kan ik me die ff nie meer herinneren.
|
Oh god ja, slapen na sex is heerlijk, mits je eerst nog even fijn met elkaar ligt.
Tevens is het erg fijn wakker te worden en dan een slapend meisje te zien :o |
Citaat:
Tuurlijk, het is zeker niet zo dat je als een blok in slaap valt, maar als je wakker wil blijven moet je niet even op bed gaan liggen ofzo maar actief blijven, anders ben je zo weg. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof best dat een orgasme ontspannend/loommakend werkt, maar dat is niet echt het punt van dit topic. Anders zou het niet over het jongens/meisjes verschil gaan en zou het ook niet 'last van' genoemd worden. Zelf lig ik trouwens regelmatig na de seks nog twee uur te praten, ook als het laat is. Dat is dus tegennatuurlijk?:D |
Citaat:
|
nah... mijn vriend moet altijd naar de wc na het klaarkomen (niet meteen, maar oke) en ik... tsja. ik ben meestal juist wakker na seks :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik val niet in slaap na de seks. Ik ben even lichamelijk een beetje uitgeput maar daarna heb ik juist meer energie en ben ik super wakker. Tenzij ik echt heel veel lichamelijke inspanning heb moeten leveren.. of een keer of 3 a 4 heel heftig ben gekomen.. maar zelfs dan is slapen meestal niet aan de orde. |
Als de seks echt heel lekker was en het al een luie dag was, dan wil ik nog wel snel in slaap vallen.
Ben zelfs een keertje in slaap gevallen, net nadat ik was klaargekomen.. :| |
Soms val ik zelfs in slaap voor dat we klaar zijn met seks.
Nee, toch niet. Ik ben voor. (y) Behalve als m'n bedpartner tegen is. (n) Gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik in slaap val (zolang het binnen bepaalde grenzen blijft uiteraard). |
Citaat:
'S ochtends ben ik juist klaarwakker na de seks, heb ik heel veel energie en kan ik niet lang meer blijven liggen. Maar smiddags en savonds is het meestal wel moeilijk om daarna weer heel actief te zijn. Een enkele keer wordt ik echter heel hyper (lachkick, veel praten..), maar dat is maar zeldzaam ;). |
Citaat:
|
Ik vind het juist bijzonder ongezellig om na de seks op te staan en actief te gaan lopen wezen. Na de seks ben ik loom, en warm en moe en ontspannen, en dan val ik binnen 5 minuten in slaap hoor. Zelfs als hij nog wat moet afmaken en dus het bed wel uit moet, hij schrikt toch wakker na een half uurtje ofzo, meestal met een stijve nek, dan slaap ik in mijn eentje rustig de hele middag verder. Kom ik tegen een uur of zes tevoorschijn om die jongen van me wat te eten te geven.
Sowieso vind ik het fenomeen middagdutje zwaar onderschat. Heeeerlijk. |
Citaat:
( :bloos: ) |
Citaat:
|
Nee, dat vind ik niet leuk. Ik wil nog wel even knuffelen/zoenen erna. Anders is het zo van: Nou we zijn klaar. Doei.
|
Citaat:
|
10% van de mannen valt direct in slaap na de seks, de rest gaat naar huis :D
|
Citaat:
|
Tog heb je ut gelezen, anders had je me nie gequote;)..
maar we gaan tog niet boos doen he?:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, nou vooruit,ik zal me gedragen:)
nu weer gwoon fijn ontopic? |
Citaat:
Als we trouwens laat op de avond of 's nachts vrijen dan val ik heel snel in slaap erna. Maar hij ook. Geen problemen mee! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |