![]() |
Fout?
Ik heb een gedicht gemaakt.. Ik wil graag weten wat jullie ervan vinden.. Misschien is het ook wel heel dom en slecht.. Als ik lees wat sommigen hier kunnen met woorden WOW.
ik lees het wel.. Bvd Is het fout, anders te denken en te doen, dan een prototype vriendin? Is het fout van mij,jou te willen helpen, zonder er zelf aan onderdoor te gaan? Ben ik te egoistisch en doe ik jou als vriendin te kort door soms enigzins afstandelijk te zijn? Op een vraag weet ik het antwoord: Doe ik mijn best voor jou en mij? Ja... misschien |
Vind de 1e 2 regels goed gevonden maar naar het einde toe verflauwt je gedicht vind ik. Maar 't is verre van slecht je gedicht. Het is nog ietwat té verhalend vind ik..
|
Hee bedankt voor je reactie..
Ik denk dat er wel wat inzit wat je zegt idd.! |
ik vind het wel wat hebben, het loopt lekker door maar door de vragen word het ook niet verhaal-achtige tekst, ik ben met *nerwen elensar eens dat het einde wat jammer is, de spanning word steeds hoger maar dan krijg je juist een anti-climax en dat is een beetje jammer
maar over het algemeen vind ik het tog wel mooi gedicht, het heeft net iets wat ik mooi vind in gedichten (ik kan het niet vertalen in woorden dus probeer ik het ook maar niet :) ), vooral de eerste strofe is mooi (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |