![]() |
Behoefte...
Stel...
Je werkt bij een fastfood-restaurant. Daar had je een (Marokkaanse) manager van 24 waar je goed mee kon opschieten. Die manager was wel een beetje oversekst. Hij deed altijd alsof hij je wou versieren en vroeg je weleens of je een keer met hem naar bed wou, dat op een grappige manier. Eerst was je daar absoluut niet van gedient, je vond het niet echt normaal enzo. Maar na een tijdje begon je ook wel wat voor hem te voelen, je ging een beetje uitdagend doen, in de zomer droeg je korte rokjes en strakke hemdjes en bleef je na sluitingstijd van het fastfood-restaurant wat langer zitten om alleen met hem te zijn. Hij deed wel een beetje overheersend tegen je, zoals je op een niet serieuze manier slaan, maar dat vond je diep van binnen juist wel leuk. Je begon hem ook een beetje uit te dagen, maar er is verder nooit iets gebeurd. Nu heeft die manager een andere baan gevonden en zie je die waarschijnlijk nooit meer terug. Je hebt net afscheid van hem genomen op zijn laatste werkdag, het enige wat hij zei was: Succes met alles! Nu heb je spijt dat je nooit met hem hebt afgesproken, hem je nummer niet hebt gegeven en niet met hem naar bed bent geweest, ook al had dat niet verstandig geweest. Want, het leeftijdsverschil is redelijk groot en je ouders hadden het niet zo prettig gevonden. Je hebt onwijs veel verdriet dat je hem nu moet missen. Wat zou jij dan doen? :o |
Je er gewoon overheen zetten, en niet teveel eraan proberen te denken :confused:
|
ik denk niet dat je nog zo veel kunt doen, misschien is de nieuwe manager wel veel leuker :p
|
lijkt me moeilijk maar toch bedenken dat het niet serieus bedoelt was van zijn kant en dat het maar beter is dat je niets met hem gedaan hebt!!
vergeet hem... |
Ik kan hem nog één keer zien...hij werkt nog een donderdagavond...maar dan werk ik niet :|
|
(Hoor ik net :s)
|
als ik dit zo lees, geeft ie geen fuck om je....sorry...hij wilde je alleen het bed in krijgen....
|
Citaat:
|
wáááh ik word gek hiervan :|
|
Citaat:
Wat is je punt dan? |
In dat geval zou ik niets meer doen.
|
Problematisch, ik denk dat je hem maar het beste kunt vergeten...
|
Zowiezo die donderdag NIET gaan. Jesus, waarom zou je zomaar seks willen hebben met een man van 8 jaar ouder, die je daarna nooit meer ziet aangezien hij maar 1 ding van je wil en dat zit tussen je benen!
Vergeet hem, er zijn betere in de wereld, echt waar. En als je dan echt zoveel behoefte hebt aan seks: Je hebt altijd nog een vinger... |
Citaat:
|
mwah.. eigenlijk, als je alleen maar seks wilt, en de man van 8 jaar ouder heeft daar ook zin in, waarom dan niet?
|
hmm, ik denk dat het van zijn kant meer een flirt was dan echte gevoelens. ik zou het vergeten en verder kijken!
|
buitenlands? dan zou ik mezelf voor me kop slaan
|
Citaat:
|
En hoe weet jij dat hij dat echt wil, en niet alleen op z'n werk zo doet om maar een 'houding' aan te nemen?
Maar goed, als jij met hem naar bed wilt, moet je dat doen... |
Citaat:
|
vraagje: ben je nog maagd?????
je maagdelijkheid kan te maken hebben met je drang of wil of twijfel toch met die gozer naar bed te gaan (ik ken het namelijk:s).....dus ik zeg je: NIET DOEN!!!! ontmaagd worden, voor de sex, voor het neuken, voor het erbij horen, voor het mee kunnen praten, voor het ontmaagden....WRONG! |
Citaat:
|
wat je moet doen? Niets.
Het is toch duidelijk dat die gast alleen maar een beetje heeft lopen flirten. Anders had ie je allang mee uit gevraagd ofzo, want daar is ie blijkbaar brutaal genoeg voor. |
Wat je moet doen moet je zelf weten, wil je met hem neuken, dan doe je dat, anders niet. Lijkt me duidelijk dat het niet op een (serieuze) relatie zal uitlopen.
Mijn mening? Donderdag vooral niet gaan en op zoek gaan naar een gozer die meer in je ziet dan alleen sex.. |
Ik heb er inmiddels al wat beter over nagedacht...en ik denk dat ik gewoon heel erg verliefd op hem ben... En ik wéét niet of hij iets serieus met me zou willen, maar diep in mijn achterhoofd weet ik ook wel dat ook dát niet goed zou zijn...
Ik heb op het moment gewoon behoefte aan een man, denk ik... Gisteren hebben we dus eigenlijk al afscheid van elkaar genomen...maar hij gaat pas donderdag echt weg... iedereen zegt dat ik er dan niet heen moet gaan... maar de drang om er heen te gaan is wel sterk...misschien is dat wel de laatste keer dat ik hem ooit zie... OMG, waar ben ik mee bezig :o |
Citaat:
Ik denk dat ik wel hééél goed snap wat jij bedoelt :p ik heb echt veel last van mijn hormonen op het moment. en dat gevoel is best wel heel klote. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |