![]() |
Meeting.
Ik vind dat we een meeting moeten hebben. Gauw. Zomaar.
MAAR om een heel geharrewar aan steden te voorkomen, laten we eerst eens kijken wie er een plek aan kan bieden waar mensen kunnen crashen/maffen en het ook nog eventueel gezellig toeven is (op gebied van d&A natuurlijk). Ik zou zelf mijn plekje wel willen aanbieden, maar aangezien mijn tijden tegenwoordig gelijk vallen met de aanwezigheid van mijn ouders en zij toch niet zo van binnen roken houden en ook niet van veel enge vreemden, is dat bij voorbaat al afgekeurd. Dus, draag ideeën aan beste mensen, benoem de mogelijkheden en de aantallen die binnen kunnen. |
ok, het liefst doordeweeks, want dan kan ik gratis reizen met OV.
hoewel dit verder geen vereiste is maar wel een pré. ik kan geen onderdak bieden aan slapers. ik weet nog niet hoe het zit met school enzo, maar als er een datum geprikt word zal ik vast wel kunnen dmv van te voren huiswerk te maken oid. Verder lijkt me de meeting wel een leuk plan. ik was de vorige keer er niet bij :o Locatie waar het gehouden wordt vind ik niet zo'n probleem ik wil best wel treinen. |
Het gaat nu eeeeeerst over plaatsen sjekje ^^ Datums zijn van later belang, die moeten dan aan de plaats aangepast worden. Zelf kan ik trouwens niet meer door de week:
Ja ik wil graag vrij van mijn werk, ik ga naar een drugs&alcohol-meeting... I think not :D. |
mja maar de locatie vaststellen duurt weer 8 maanden ofzo voordat iedereen klaar is met bakkeleien enzo en als dan eindelijk een stad is vastgesteld dan komt de helft niet opdagen :p
en ik dacht ik zal gelijk ff melden wat ik wel en niet kan :) |
Mijn pa gaat in December (16,17 of 18 December) tot half Januari op vakantie. En hij heeft er geen problemen mee dat ik hier af en toe een feestje geef. Er mag alleen niet binnen worden gerookt/geblowd, maar voor de rest is het geen probleem zolang er maar niemand al te veel overlast veroorzaakt in en om het huis (buren weetjewel:P) heb ik er geen problemen mee.
Het word dan alleen zeker weten een weekend want ik moet doordeweeks werken. Er kan hier wel een man of 10 blijven slapen als ik de woonkamer een beetje verbouw en mensen moeten wel zelf slaapspullen (luchtbed/matje, slaapzak enzo) meenemen. Het word dan waarschijnlijk het weekend van 26 en 27 December. |
Das wel grappig zo'n meeting, maar is die alleen voor die-hards of geldt het voor iedereen van D&A?
|
Citaat:
|
Mooi lijkt me gezwellig!! Ben benieuwd wat die avond gaat brengen. Vroeger toen mijn vriendengroep nog compleet was zaten we ook vaak na het uitgaan bij elkaar met wiet en andere dingen. Dat was altijd erguuuuuuuuuhhhhhh gezellig en vooral vaag...
Beetje ver weg zijn en dan ingewikkelde vage films kijken en hele theorieen verzinnen over lange-afstands-koeien en andere gekke dingen... Ja dat was een vage tijd, leuk weer eens zoiets te doen. |
Citaat:
|
ligt eraan wie er komen.
|
Citaat:
je komt gewoon of je komt maar niet maar je laat het niet afhangen van wie er komen :nono: |
Citaat:
Tuurlijk wel. Ik hoef geen blowmeeting. Ik wil bier drinken. En als er alleen maar blowers komen dan kom ik niet. klaar. |
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk liever een meeting in een parkje in de zomer..
|
Citaat:
Prima, het is alleen de eerstkomende 7 maanden geen zomer. |
Citaat:
|
waar en wanneer dan zie ik wel of ik wel of niet kan :)
|
Citaat:
En haarlem is nog om de hoek ook hou een plaatsje voor me vrij :o |
Citaat:
ohw coel :) ik woon tog heeel dichtbij:P kwas laatst door je straat gelopen gloov ik.. bij de action tog? |
Iets zwaarders als alcohol, wiet/shunk/stuff is toch ook wel toegestaan?
Alcohol en blowen zijn wel grappig maar je wordt pas ech vaag van een beetje geestverruimende shit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(even voor de duidelijkheid: ik had die ene punt dus idd over het hoofd gezien...) Owja, als ik zin, tijd, geld en gesponsort word op het gebied van d0pe kom ik wel :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2e probleem: in een parkje mag je niet zoveel. Zoals bier tanken bijv. Citaat:
|
Citaat:
@ Reverend: en als het zo'n zomer als dit jaar wordt, dan is het pas weer zomer over 19 maanden. Dat valt bij mij niet onder gauw ^^. @Wammus, klinkt goed. @Boris_Beer: iedereen is welkom, maar bedenk wel waar je grenzen liggen in vreemd gezelschap. A* verjaar jij niet elke dag ^^. |
Citaat:
2. Boeiend 3. haarlem |
Citaat:
In anyway.. Ik kom wel een biertje nuttigen. |
Sounds great :D -kort maar krachtiG- Laat maar weten wie/ wat / waar/ hoe duur/ hoe lang et cetera :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan we lekker alles slopen bij hem thuis :D
|
Citaat:
O ja dat is waar ook ;). Daar is het dan eventueel nog van afhankelijk maar daar bedenken we dan wel weer wat op het kan evt ook wel een week eerder das niet zo'n groot probleem. Zoals Reverand al zei is hier inderdaad Haarlem. Laat maar even weten wat jullie er allemaal van vinden. Ik vind het iig wel een cewl idee (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
...misschien ga ik wel komen, zo rond kerst is natuurlijk wel een geschikte tijd om veel te zuipen danwel blowen
maar dat zie ik tegen die tijd wel weer, zover plan ik niet vooruit. |
Citaat:
Ik ben voor. |
Citaat:
...met camera... hebben mensen er bezwaar tegen dat ze in een clip figureren?? |
hihi :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me niet zo'n goed idee om hier het hele huis te gaan verbouwen daar gaan een aantal mensen niet zo blij van worden geloof ik :P. Maar ik wil best in een clipje spelen als je maar genoeg betaald :P.
Maar goed. Zoals ik al zei is een week eerder geen probleem. En ik wil ook best 2 kratten bier halen :P. Ik denk dat het me trouwens het beste idee lijkt dat iedereen zelf evt Wiet,drank enz meeneemt. En dan doet de basic stoner friendship de rest wel ;):P:D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen week eerder :eek: Dan komt Steamboat Switzerland bij Plus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*huil* |
Citaat:
|
als iedereen zijn eigen sjit meeneemt, kan je altijd delen:)
ik drink niet :o :p |
Ik zie er wel iets in, post hier al heel lang maar ken eigenlijk niemand IRL (nouja sjek en gustav en robo en fishy wel :p, maar die wonen ook in l'dam)
Als het doordeweeks is kan ik denk ik niet :( maar data zijn we vast nog lang niet aan toe :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |