![]() |
Waar voor heb jij vandaag een schouderklopje verdiend?
of voor meerdere dingen......
|
Vandaag heb ik met iemand gepraat die zich even wat minder voelde... daarna voelde diegene zich opgelucht :)
En dat terwijl ik ook niet echt mijn dag heb vandaag :o |
School; bijna af gekregen van wat ik af wou hebben.
|
dat ik weer wat dichter bij DE beslissing ben gekomen
|
Nergens voor. Ik heb juist een schop onder mijn hol verdiend, omdat ik helemaal niets productiefs heb gedaan.
|
Citaat:
|
Ik ga morgen naar de bios terwijl ik het geld er eigenlijk niet voor heb en ook nog eens met een jongen die mij "wel aardig" (lees: neukbaar") vindt, daarvoor heb ik wel een schouderklopje voor mijn hoofd verdient
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel reacties verwijderd, nu lief zijn. ;)
|
Citaat:
Ik heb een schouderklopje verdiend omdat.. ik m'n kamer grotendeels heb opgeruimd. En omdat ik al wat bio heb geleerd en zo weer lekker door ga. :) |
Ik verdien vandaag een schouderklopje omdat ik nog geen enkele jaloerse opwelling in mijn lichaam heb gevoeld :)
|
omdat ik over mijn zelfbeeld gepraat heb
nouja een zelfbeeld heb ik op dit moment niet.. |
Omdat ik sinds tijden weer eens iets aan mijn studie heb gedaan.
|
dat ik school al heb gebeld :D khaat de telefoon...
en dat ik al wat heb zitten leren vandaag |
6 euro verdiend met even mijn nichtjes van school halen en 2 uurtjes op ze te passen..
|
Kheb vrijwillig mn kamer redelijk opgeruimd :D
(voor het eerst sinds de vaakntie voor de zomervakantie...wanneer dat ook mocht wezen) :D |
het feit dat ik m'n vriend heb geholpen met z'n kamer schoonmaken enzo.
|
Dat ik voor mezelf heb gekozen, in plaats van voor de ander. Dat dat ook best mag, af en toe :) En ik was er aan toe :P
|
Dat ik toch weer een afspraak heb gemaakt :)
|
ik heb vandaag nog niemand afgezeken :bloos:
|
Een schouderklopje: Ik ben heel verlegen, maar heb vandaag goed mijn best gedaan met socializen :)
Een schop onder mijn kont: Ik moet nu eigenlijk huiswerk maken (volgende week proefwerkweek!) maar ik kan me er niet toe zetten (n) :o |
Omdat ik vandaag heel veel afspraken heb gemaakt, en veel heb gedaan op school ondanks dat het de eerste dag na de vakantie is :)
grrr meteen weer terug in de realiteit met al die tentamens en projecten :( |
Ik heb niemand verraden, ook niet nadat ze mij en mijn vrienden verraden hebben. Ook heb ik ze de hele dag genegeert.
|
:cool: omdat ik een gezocht op marktplaats had gezet en die vrouw vroeg veel te veel geld. Ik heb haar en mailtje gestuurd (na al een hele tijd onderhandelen) dat ik et teveel vind.
ik ben trots (y) |
6 uur bezig geweest aan statistiek!
Nu gij! ;) |
Ik heb huiswerk gemaakt. :)
|
Citaat:
|
Ik heb minstens 20 minuten langer in de rij gestaan voor de griepprik, omdat ik heel zielige oude mensjes voor heb laten gaan :) Maar keej, er kwamen dus steeds meer zielige oude mensjes..Maar toch, wel een goede daad van mezelf vind ik hoor ;)
|
Even naar mijn tante geweest..en dat terwijl ik heel geen zin had..
|
voor het feit dat ik mn geschiedenis werkstuk bijnaaa af heb en er vandaag en gister bijna de hele dag aan gewerkt heb (y)
|
Omdat ik vandaag even vier verslagen heb afgemaakt (Y) (nog twee te gaan)
|
*denkt harder als hard na*
voor het feit dat ik reageer op dit topic om de TS mentaal te ondersteunen :). en verder vast niet, weet niet, zal niet |
Contact gemaakt met de jongen die ik leuk vind :) .
|
voor het eerst in een half jaar gemotiveerd zitten leren
vandaag op school niet boos geworden, terwijl ik daar ALLE reden toe had ...en toch ook wel een beetje voor het flirten :o |
De dag is nog vrij jong... maar goed ik heb al wat nuttigs gedaan, zelfstudieopdrachten afmaken :D :p
|
waardeloos topic
|
Wat is er mis met het topic.
Iets afgemaakt waar ik al een tijd mee bezig was. (y) |
M'n verzekering bij gewerkt, m'n maandlasten van Essent gecontroleerd, was gevouwen. :)
Zo'n productieve dag het ik in maanden niet meer gehad. |
omdat ik 1 boterham net gegeten heb...
|
Nou, het enige wat ik tot nu toe heb gepresteerd is douchen.
Dus, Go Kim! :s |
ik ben vandaag een hlaf uur eerder begonnen op mijn stageplaats omdat ik vanmiddag eerder weg moet. Ook heb ik best hard aan mijn scriptie gewerkt, en weer 2 nieuwe logs geplaatst op mijn weblog. (en zelfs uitgevogeld hoe ik een Nedstat teller op mijn log moest plaatsen, dus das wel knap van mij)
|
dat ik heb gewinkeld zonder te klagen dat het zoveel pijn deed.
|
heb geleerd voor m'n tentamen.
Eindelijk. |
ik heb even ernstig mijn hart gelucht bij iemand.. (y) wat ik normaal niet doe.. en ik voel me een stuk beter daardoor
|
Ik ben aangenomen!:cool:
|
Eindelijk begonnen aan mn verslag :)
|
Heb vandaag m'n boekverslag engels ingeleverd.:)
|
niets, ik heb geen flikker gedaan
|
Net alvast huiswerk van volgende week gedaan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |