![]() |
Als er IETS grappiger is, zeg het me :D : video (ashlee simpson op SNL)
|
whahahaha :D
|
ja, dat krijg je als je een willekeurige bakvis een microfoon in d'r klauwen drukt...
|
ja ach.
Ik vind het wel meevallen. Een lichtelijk trieste vertoning maar ach.. Het haalt het niet bij een Chop Suey coverende Avril Lavinge. |
Citaat:
|
Wat staat ze raar te huppelen, ze lijkt wel (motorisch) gestoord? :|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
lol, dan baal je als je stem al te horen is
|
:(
|
:D Melig.
|
|
Zonder zang klinkt het ineens veel lekkerder trouwens.
|
Dat zal een wijze les voor haar zijn: niet meer blowen vlak vóór een optreden.
|
NETGOED, NET GOED, NET GOED, MUHAHAHAHAHAHAAA!
:evil: |
|
Na de show gaf ze de schuld aan de band trouwens. This just get better & better
|
Ja ik zag het net ook.. Die reacties ook op haar website he. :D
|
Citaat:
|
omg wat een doos :p
|
Hahahahahahahaha :D
|
Ghehehehehehe. :evil:
|
Hulde voor de gast die de verkeerde tape erin drukte (y) (y)
|
haha geniaal
|
en dan die quote: "I'm totally against it and offended by it. I'm going out to let my real talent show, not to just stand there and dance around. Personally,I'd never lip-synch. It's just not me."
faaal actie (bron: http://www.lipsync.us/ ) |
Is het heel erg als ik hier niet om moet lachen maar huilen?
|
Citaat:
Maar dit is geen 'willekeurig bakvisje'! Dit is het zusje van! Een garantie voor Heel Veel Knaken... Diep respect voor die producers hoor, hier gaan ze weer mn kleine zusje mee van haar zakgeld beroven. |
heerlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ghehe lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat dansje wel.
|
De klompendans schijnt weer helemaal hip te worden.
|
haha
(wel een leuke bassist trouwens :o) |
Eeuwig zonde dat ik winamp hiervoor heb onderbroken
|
Hoe triest, maar ja. Het zou waarschijnlijk nog erger zijn als ze wel live gezongen had. En dan dat huppeldansje :(
|
Ashlee gaat af tijdens live-show
door onze redactie AMSTERDAM - Het zusje van Jessica Simpson, Ashlee Simpson, is tijdens een live-uitzending van het programma Saturday Night Live met het schaamrood op haar kaken weggelopen. Wat een leuk muzikaal optreden van Ashlee had moeten worden, werd een enorme afgang voor de zangeres... "Mijn band begon het verkeerde nummer de spelen", vertelt Ashley . "Dus ik hield mijn mond dicht en wachtte rustig af." Maar toen de mooie Ashley met haar lippen stijf op elkaar en haar microfoon op haar buik gedrukt op het podium stond, klonk ineens wel haar stem. Simpson was daar zo van geschrokken dat zij met een rood hoofd de set verliet. "Ik voel me zo klote. Ik wist niet wat ik moest doen, dus ging ik eerst maar wat dansen. Al snel zag ik in dat ik beter het podium kon verlaten ", zo vertelt Ashley over haar afgang. De presentator van het populiare programma, Jude Law, had zich ook niet voorbereid op deze fout. Nadat de zangeres het podium had verlaten zei hij: "Wat kan ik zeggen...live tv he?!" |
Hehe wat zielig:D.
'Ik ging maar wat dansen' OMG:D |
Hoe oud is dat mens dan?
|
wat een heerlijke sensuele dans improvisatie
|
en iedere man hier zou, als de mogelijkheid zich voor zou doen, z'n piemel erin steken.
|
Citaat:
|
niet hotlinken
http://contemporaryinsanity.org/video/ |
Citaat:
|
doet t ook met die lnk
|
en toch is haar muziek best ok
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |