![]() |
met hoeveel vingers kan jullie vriend in je vagina???
:( :confused: :o
|
Hangt er vanaf hoe opgewonden ik ben... je kan de boel overigens ook wat oprekken... dus 1 vinger er in... ff wachten... 2e vinger erbij... 4 is denk ik het maximum... de duim is er nooit bijgegaan :D
|
Tot mun elleboog...
:rolleyes: |
4/5 geloof ik :)
|
5 dacht ik
|
Bij mijn vriendin kan ik met 3 vingers naar binnen, meer doet pijn..
|
4, maar met z'n knokkels komt ie d'r niet in helaas, dan scheur ik uit! Het lekkerst vind ik gewoon 1 vinger, of maximaal 2.
|
Hm, als ik het zo lees, is mijn vriendin niet echt groot geschapen daar onder. Maarja, wist ik eigenlijk al.
|
bij mij kan echt maximaal 4 maar dan moet ik wel heel geil zijn wil ik dat lekker vinden hoor!!!
maar meer vingers kan wel lekker zijn...:D |
3 :) is lekker :D
|
ehm ik doe bij me moppie mar 2
denk dat ze dit wel lekker vind... zal ooit nog wel is meer proberen mar moet het goede moment zijn... en da heb ik nog nie gemerkt |
Welke vriend? :D Maar 4 *kan* (wil nie zeggen dat het nou zo prettig is... :S)
|
Kweenie... Heb nog geen vriend gehad... Schat en stuk of 5?
Lynn |
Citaat:
|
haha fistfucking? nee dat is overdreven hoor!
dan wel 5 vingers verdeeld over 2 handen.. Doe ik ook wel eens zelf als ik mega opgewonden ben of zo... 2 + 3 dus.. Lynn |
Citaat:
|
3 daarna doet het pijn. Maar dat zegt niet dat ik 3 ook echt lekker vind
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan probeer je opbouwend mee te doen aan een topic. Hehe! Lynn |
Citaat:
|
All men are perverts... :D
|
Citaat:
en nu weer back to het schoone Neederlandsch :) |
ik zou het bij god niet weten :/ maarja misschien ooit een keer ;)
|
Citaat:
|
hmm, ok ik ben abnormaal
net twee en dan doet het nog pijn ook :s |
3 gaat nog net... 2 is ook wel lekker en 1 is gewoon het lekkerst!
|
nou dan moet je egt niet denke dat je abnormaal bent hoor !
iedreen is anders..ja tog? |
wat heeft 't voor nut om te weten hoeveel vingers je dr max. in krijgt??? :confused: .. 1 of 2 is vaak 't lekkerst ofzow... en waarom zou je dr met 4 of 5 vingers tegelijk in willen??
|
hmz voor zover ik weet 3, maar dat paste heel makkelijk, ik dacht toen dat t er maar 2 waren :D dus 4 zal ook wel gaan
|
nou, mijn vriend doet t maar met 1 vinger hoor, anders vind ik t niet lekker. Maar er kunnen er 2 in. (hij heeft best grote vingers) En dan ook maar een klein stukkie ja, ben niet zo groot daar benee.
|
sinds waneer moet je meerdere vingers daarin doen :eek: :eek: ?
|
Citaat:
Lynn |
Citaat:
maarre, vertel ns, hoeveel gaan erin? :confused: ;) |
Is dat lekker ofzo? We doen wedstrijdje hoeveel vingers in jouw vagina past......... ja 8 zooooooo wat ben jij groot van binnen zeg
:eek: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
87! wat is dit voor een vraag.... :rolleyes:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
(ik ga meestal oefenen op trucjes met jongleren... en anderen gaan blijkbaar kijken hoeveel vingers/handen/voeten ze in hun kut gepropt krijgen :p;):D) |
4 hoogstens...maar geef mij er maar 1 of 2, iets prettiger... :)
|
Citaat:
|
het maximum was gloof ik 4.. neej 5
Maar dan benk echt ontzettend nat en heb geen idee wat ie nu allemaal doet, het is dan alleen maar allemaal heel erg lekker.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3
(leuk verhaal: me ex stak zo 3 vingers naar me op tijdens het eten :confused: vraagt me zusje een paar dagen later: "yvet wat betekent dit?" en ze steekt 3 vingers op.."wat?? van wie heb je dat?" "jah van jordi, wat betekent dat?" "uh... dat ga k jou mooi niet vertellen" ) |
Citaat:
|
kon der 7 kwijt :o
maar niet bij mij :p |
2 doen mijn vriend en ik
|
Citaat:
Je weet wattik gezegd heb, je moet me eens meemaken als ik stonedn ben... dan voel ik nix joh... :D (misschien tog maar niet doen... strax loopt ut fout af...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |