![]() |
[vraag] Surrealistische Kamer
We moeten voor tekenen een surrealistische kamer maken. Ik heb zelf wel aardig wat ideeen maar ik weet niet echt of dat wat is. We zijn nou bezig met perspectief, en de eindopdracht is een surrealistiche kamer op 60x55, in acrylverf. Verder is het thema vrij open. Heeft er iemand nog leuke ideeen?
|
Misschien kun je beter eerst je eigen ideeen hier neer zetten, dan weten we welke kant je uit denkt.
|
Citaat:
|
surrealisme = het onbewuste en irrationele vormgeven
dus in principe kun je alles wat vreemd is laten zien. gebruik je fantasie eens. doe niet zo lui |
bekijk eens iets van esher
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker standaard dingen zijn:
veel gekke trappen onder en boven verwisselen perspectivische gekte waterklokken (weet je wel, van dali) |
Citaat:
ga een beetje rond kijken en een beetje lezen over filosofen die belangrijk waren rond 1924 |
bij surrealisme kan je echt alles bedenken, ik had ook een keer zo'n opdracht en toen had ik een zee gemaakt met een kruis ervoor en een boom die overliep in het water en een man die een broodje met een levende koe at, maar dat was niet echt boeiend, maar ik vind surrealisme echt makkelijk en zoals GRRR zegt gebruik je fantasie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |