![]() |
Prijsvraag Powerball is niet door nasa uitgevonden!
Zie hier wie wel.
http://www.uni-muenster.de/Physik/DP...ug/dynabee.pdf En dus dat de media en ook deze site (wel onbewust) meewerken aan het feit dat er onjuiste en dus misleidende reclame gemaakt wordt. Dit is het nadeel van het digitale tijdperk, ofschoon het dan juist heel makkelijk is dit soort beweringen op waarheid te checken. Men wil snel en makkelijk zonder de feiten te checken even cut and paste en klaar. Een disclaimer erbij en voila maakt niet uit of de informatie correct is of leugens zijn of zelfs bedrijven en personen schade toebrengen. Want we hebben toch een disclaimer nietdan!? Wat vinden jullie hiervan als student dus gericht op de toekomst dat dit soort onzorgvuldigheden gewoon met een disclaimer excuus afgedaan mogen worden? Dan kan een ieder wel heel makkelijk het slachtoffer worden van grove smaad en leugens op dit digitale medium! |
uhm, powerball? kun je dat eten? :D
|
Op internet geldt precies hetzelfde voor misleidende reclame als in het dagelijks leven, dus ik zie het probleem niet.
|
Ik ben dom en snap dus niet wat je bedoeld.
Daar jij ondernemingsrecht doet kan je dit vast wel verder uitleggen? |
Een powerbal is een bal om je spieren te trainen. het schijnt goed te zijn tegen rsi
|
Citaat:
|
Dat klopt en toch zijn er grote verschillen.
Als jij bijvoorbeeld de reclamecode commisie bedoeld? Aanmelden kan daar kost als gewone gebruiker niets of bijna niets. Als partij meer dan 600 euro. Voor geschreven in de gedrukte pers kan dit zinvol zijn. Echter voor degenen die toch al verkeerd willen op internet is dit een onbegonnen zaak. Dit daar copy and paste naar 100 websites fora enz gewoon al sneller in zijn werk gaat dan het aanmelden hiervan bij de reclame code commisie. Zo ook kan dit dan weer op vele plaatsen ook nog eens annoniem, zodat een gang naar de rechter met kortgeding ook niet zo zinvol is. Als je iets beters weet dan hoor ik dat graag van je? Zo naar lijk je me ook weer niet :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |