![]() |
slechte dagdroom
het was een slechte dagdroom
die haar vleugels verloren heeft geen uitzicht en geen enkele mogenlijkheid om het einde te zien ik weet alleen dat als ik om me heen kijk alles als in een waas aan me voorbij trekt niets van wat ik doe lijk uit mijn binnenste te komen mijn wereld bestaat uit scherfjes door onzichtbare draden bijeengehouden vergeten woorden om altijd te onhouden soms hou ik van je soms haat ik je, om niets je bent een schim geworden een naam een klank een herinnering zo ver en onberijkbaar maar toch tastbaar en dichtbij een wanhopige schreeuw om aandacht om duidelijkheid je kan niet zeggen morgen mijn naam is er vandaag tis nog niet echt wat je noemt af, loopt niet lkkr help??? |
Neem een cursus Nederlands, of blader een schoolboek door als je dat nog hebt. Er zitten namelijk nogal wat fouten in je tekst en daarnaast loopt hij inderdaad ook niet lekker. Bovendien is hij nogal cliché, het biedt niets nieuws onder de zon.
|
soms hou ik van je
soms haat ik je, om niets eruit halen, het past niet bij het gedicht...niet bij de eerste zinnen, het is te mja cliche...:s verder vind ik de 2e strofe ook niks...je begint redelijk goed, maar het wordt minder....blijf het overlezen en verander het zover je het kan veranderen....dat lukt vast wel;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |