![]() |
waar woon je en ben je een boer?
Ja, ik raakte eens nieuwsgierig. Dus stemt u maar!
Boer ben je in elk geval als je op een boerderij woont die verbonden is aan een agrarisch bedrijf. Buiten dat mag je 'boer' zo opvatten als je zelf wil. |
Ik woon in Zuid-Holland en ik ben geen boer (y)
|
Ik woon in Brabant en ik ben geen boer.
|
Hasselt en geen boer.
|
Citaat:
|
Dit gaan wel saaie replies worden zo.
|
Lienden (Gelderland) en geen boer.
|
Wel een interessante poll!
|
nou komt de vraag, hoe boerig moet je zijn om als boer in aanmerking te komen, heb je echt een boerderij nodig, of is iemand die in emmen woont ook al boer(ik vondt het daar namelijk wel erg boerig toen ik er was :cool:
|
Je hoeft geen werkende boerderij te hebben. Je hoeft ook niet op een boerderij te wonen.
Als je denkt 'goh, ik ben vaak in mijn moestuin, dus ik ben een echte boer' of 'ja, ik spreek onverstaanbaar nederlands en ga graag stampuhh dus ik ben wel boers' dan mag je wat mij betreft stemmen dat je een boer bent. |
Citaat:
|
Spannend.
|
ik moet huilen van dit topic. :(
|
Citaat:
|
bijdehandje
|
Dan niet (y)
|
Ik woon in Eindhoven en ben geen boer (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon in Utrecht en ik ben geen boer.:)
|
jee, er zijn boeren op dit forum!
ik ben een boerin :cool: we hebben thuis een hoop koetjes http://upload.webzilla.nl/image.php/...abe8ef8eb97d82 (Y) |
Limburg en NEE, ik ben GEEN boerin :cool:
|
Veel Zuid-Hollandse non-boeren hier (y)
|
Ik woon in Zuid Holland en ik ben geen boer.
|
woon in een gehucht in brabant, maar ben toch geen boer :)
|
is boer zijn niet meer in? draait tegenwoordig alles om heftruckchauffeurs? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon in Brabant en ben geen boer |
Citaat:
|
mjah, daarom begon ik ook maar een topic hierover... ik dacht, dat wordt niets met die heftruckchauffeurs.
|
Citaat:
wij hebben ook kippen, een stuk of.. 5, ze hebben een eigen tuintje maar dat vinden ze niet leuk! nou ja dus lopen ze overal maar rond :( |
Ik woon buiten Nederland en ik ben geen boer (y) (y) (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"En hierbij overhandig ik u de Award voor het meest nutteloze en oninteressante topic van 2004!"
|
Citaat:
en de boeren dan? die hebben ook steun nodig! |
Citaat:
|
Ik woon in Drenthe en ben geen boer
|
Wat een bekrompen topic. :s In Nederland zijn geloof ik maar 20.000 boeren, dus de kans is erg klein dat daarvan iemand op dit forum komt.
|
Citaat:
des te meer reden om het boer zijn te promoten! 'wilt u mooie rode appelwangetjes en lieve koetjes en kalfjes om te verzorgen, dan is boer zijn iets voor u!' |
ik kom uit noord-holland en ben geen boer
|
Ik woon in Noord-Holland en ik ben geen boer
|
hell yeah, ik woon in Zeeland en ben boerin.
|
Utrecht en geen boering (het valt me van je tegen dat je de boerin/ geen boerin optie er niet bij hebt gezet :p)
|
noord holland en geen boer.
|
ik woon in NH en ben een koe
|
Brabant en ik ben geen boer. :p
|
Noord Holland (Amsterdam) en ik ben geen boer (we hebben wel een tuin, met aardbeienplantjes! (y))
|
Wageningen/gelderland en ben geen boer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |