![]() |
Van buiten ben je goed Een aardig meisje, beleeft bovendien Ziet er goed uit, is zelfs knap lacht vrolijk en is gek... Maar buiten al die dingen is er één ding wat ik niet snap Hoe kan je mensen zo gebruiken Hoe kan je zo spelen met gevoel Ik weet dat je me niet wilt begrijpen Maar je weet heus wel wat ik bedoel Je speelt een spel zonder einde waarvan jij bij voorbaat de winnaar bent Een getouwtrek tussen haar en mij ... Maar nooit is het wij allebei Je kraakt haar af, je roept mijn naam Sluit me opnieuw weer in Dan vaag je me weg ... zoals de wervelwind een blad wegveegd als hij een ander gevonden heeft |
Superrrrrrr!!!! Echt mooi , man! (y) Weet niet wat ik er verder over moet zeggen
|
Ow ja toch wel
Ik vind het laatste stukje heel mooi. Spreekt me heel erg aan Je speelt een spel zonder einde waarvan jij bij voorbaat de winnaar bent Een getouwtrek tussen haar en mij ... Maar nooit is het wij allebei Je kraakt haar af, je roept mijn naam Sluit me opnieuw weer in Dan vaag je me weg ... zoals de wervelwind een blad wegveegd als hij een ander gevonden heeft |
:)
|
ik vinnem niezo mooi... eigelijk.. ik vind het idee wel leuk, maar hij moet nog een beetje aangepast worden.. naar mijn mening dan
|
Rond de puntjes regels
.... vind ik hem niet zo mooi.. daarvoor is ie heel goed Misschien inderdaad beetje aanpassen zodat het meer een eenheid is in vorm en de inhoud tussen de puntjes. |
Citaat:
niet zo: blabla bla bla blabla bla blaa blabla bla bla blabla bla blaa en dat dan x4 maar eerder iets met meer afwisseling. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |