![]() |
Spinazie
Als je spinazie iets te warm of te koud opwarmt, kan je het dan nog eten?
Wel voor de 1e keer opgewarmd natuurlijk. |
Dat kun je gerust doen hoor. Dat heb ik vroeger ook al eens gedaan, en ik leef nog. :)
|
Jawel dat kan. Het is ook echt niet zo dat je gelijk dood gaat als je spinazie een keer voor de tweede keer opwarmt. Het is alleen niet aan te raden om dat vaak te doen maar tegenwoordig heb je ook veel nitraatvrije spinazie waarmee het zonder problemen kan.
|
Dankje!
|
pffff.... nooit geweten dat je met spinazie een beetje moet oppassen!
dat weet ik dan ook weer! |
lol, staat altijd op de verpakking, nooit meer dan 1x verwarmen, kan bla bla bla inzitten, en is bla bla bla :P.
|
Hehe, door dat andere spinazie topic had ik gistrenavond toen ik vanuit Apeldoorn in Groningen kwam om 9 uur opeens zin in een groot bord met veel spinazie :D
Helaas had ik geen worst ofzo in huis :s Maar met wat sneetjes brood erbij is het ook lekker :) |
Citaat:
|
Spinazie is altijd lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spinazie, de enige groente die ik echt lekker vind. (Y)
|
Bonen zijn ook wel lekker, vooral in tomatensaus (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, geen idee, maar ik vind het knap als je spinazie sowiezo al binnen kan houden :D ....
laatste keer spinazie, dat was 9 jaar geleden voor mij.. Heb die avond bij een vriendin alles onder gekotst... Nooit weer dus... :rolleyes: |
:eek:
|
Ik vind het lekker als je de spinazie ff bak, dus wel verse dan.
In boter, beetje peper en zout erop, en dan op het laatste tauge erdoor/ omgooien. En smullen maar, lekker stukje vis erbij :) |
Een aanrader is echt de spinazie van de natuurwinkel. Zit in glazen potjes. Echt erg erg lekker. Veel lekkerder dan die smerige Iglo-rotzooi!!!
|
Vind iglo anders erg lekker :confused:
|
Ik vind spinazie a la creme lekker!
:D |
Mja, die neem ik altijd (y)
|
Oooh spinazie is geweldig! Mik meestal van die diepvriesblokjesspinazie in de pan met heel erg veel feta, geraspte kaas en zout. Zachtgekookt eitje erbij, lekkerrr.
Spinazie in een pannekoek (een gewone, ordinaire pannekoek) is trouwens ook ontzettend lekker, zou je niet denken maar het is heerlijk. Probeer maar eens (y) |
Citaat:
|
spinazie met kaas :eek:
|
Citaat:
|
Tuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |