![]() |
er niet in..
Hey mensen,
Heb sinds kort weer een heel erg lieve vriendin. Nu hebben we 'het' voor het eerst met elkaar gedaan. Maar in het begin kwam ik er niet zo gemakkelijk in. Kan dat door haar zenuwen komen? Of was ze toch nog maagd dat t wat moeilijker ging? |
Weet je niet zeker of ze nog maagd was dan?:)..
en dat kan zeker door de zenuwen komen.. 8eraf nog wel gelukt of? |
Zenuwen en spanning.
Het wordt vanzelf wel beter (y) |
ja achteraf nog wel ;)
(y) :cool: :p |
tnx! weet genoeg :P
|
Iemand nog tips en tricks om dit te voorkomen?
Ik heb gehoord/gelezen: - Voor de penetratie de vaginale spieren even aanspannen en weer ontspannen zodat je ze niet onbewust aanspant. - Kussentje onder je kont zodat je wat hoger en 'wijder' ligt. - Glijmiddel gebruiken. - Nog even doorzoenen/ voorspelen. Anders nog iets? Of commentaar? |
Lang voorspel :) tot je het niet meer uithoudt, dan is zij mooi nat en ook wijder...
|
das vervelend
|
Citaat:
helemaal opgeilen totdat ze niet meer van je af kan blijven, en dan pas dr geven wat ze wil;) :evil: |
Tsjah, maar soms wil je gewoon te snel en ben je gewoon nog niet nat en wijd genoeg, gebeurd bij mij vaak zat. En glijmiddel helpt dan wel, maar als je echt heel erg opgewonden bent ben je veel wijder dan normaal :)
|
Tja, het lukt niet bij elk stel even makkelijk. Hij dik, zij nauw, moeite met wijd of nat worden... lang leve het voorspel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
er zit ook nog ergens zo'n clitoris die noem je helemaal niet! |
Citaat:
nu tevreden? :p |
Helemaal :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |