![]() |
Kansloze topic: Kansloosheid overal
En wat voor kansloze situaties/figuren hebben jullie vandaag weer moeten tolereren?
TS begint: Vandaag bij Den Haag HS. Mensen waren aan het uitstappen en een randdebiel raakte door zijn geduld heen en ramde zich even door de mensenmassa heen (deed me denken aan rugby). In plaats van dat mensen opmerkingen over zulk asociaal gedrag maakten, volgden ze zijn voorbeeld en drongen massaal de trein binnen, waardoor de mensen die uit moesten stappen een beetje fijngedrukt werden. Een van de laatsten van die zielige figuren wilde het ook proberen, maar de persoon tegenover hem, duwde hem met zijn schouder gewoon opzij. En die ander raar opkijken dat ie opzij geduwd werd. :eek: Met stip op nummer 1 van alle asociale instapsituaties die ik mee heb gemaakt. :mad: Oh en verder viel het mij op dat er steeds meer mensen met breezernicknames DK binnen komen wandelen. :nono: |
het begon allemaal toen ik wakker werd...
|
Op zich kan ik er wel mee leven dat ze vinden dat ik de opdrachten voor mn werkcolleges gemaakt moet hebben voor het werkcollege begint, maar als ze dan om 12 uur de opdrachten uitdelen als het werkcollege om 2 uur begint is het nogal kansloos om dan te vragen of we het eerder af willen hebben
|
ik vond mezelf redelijk kansloos, omdat ik tot 12 uur in mn bed lag te stinken met hoofdpijn :o
maar later op de dag ben ik weer helemaal actief geworden en heb ik t wel weer goed gemaakt :) |
nou ja zeg
iemand voegt me net toe op msn, omdat hij op mijn profiel hier zag staan dat mijn hobbie koeien melken is :eek: ik heb helemaal geen zin om met breezahgasten te praten! argh :mad: |
zie NU op tv dat er een varken zwaar is mishandeld is door een stel studenten :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
wat er op pitcairn gebeurt is trouwens ook kansloos. |
Citaat:
|
Citaat:
en over pitcairn, ik vind die gasten daar echt vies..bah bah.. trouwens, ze zouden dat incestieuze volk eens een lesje moeten leren :nono: naja, niet dat ze daar al mee bezig zijn :o |
De wereld is verdoemd.
|
Ik vind mijn hospita wel erg kansloos.
|
Citaat:
? |
Citaat:
:eek: :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoofd leider hoofdman |
hij wil graag een grote titel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dui lui die op duitsers geilen zijn pas kansloos (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit vind ik echt kansloos (ja, ik heb het al in 3 topics gepost, weet ik):
Dat iedereen uit mijn vriendengroepje een relatie neemt met de ex van iemand anders uit hetzelfde groepje. En dan het liefst binnen 2 weken nadat de vorige relatie uit was. :| |
Citaat:
|
Iemand op msn die zich 8! keer achter mekaar aanmeldt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit topic is eigenlijk ook wel kansloos. |
ik ben kansloos (y)
|
kansloos hoor.
|
Ik ga morgen op vakantie naar Italie.
Lekker kansloos door musea rennen enzo. |
Citaat:
|
:p
Ik wilde eigenlijk ook alleen maar patsen. |
oh
naja dat is gelukt (y) |
Alles.
|
dat ze maar 2x op onmogelijke tijden pakjes naar je huis brengen en anders moet je het ophalen ergens ver weg van je huis bij een of anders postkantoor waar ik nog nooit ben geweest (n)
|
Dit topic.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |