![]() |
naamloos
Een leegte zonder populatie
Zonder enige illusie Kent geen gedachte van communicatie Of een vorm van fusie De langzaam verstoorde kwetsbaarheid Verliest zijn fictieve element Daardoor ontstaat een vruchtbaarheid En wordt het heden ontkent Onbegonnen warmtekreten omsingeld in een gloed fluweel mensenzielen diep versleten Maken de wereld emotioneel |
Mooi! Ik vind de laatste strofe echt prachtig. De eerste 2 zijn qua ritme minder, maar ik vind je woordgebruik ook daar erg goed.
|
Inderdaad, ik stoorde mij ook een beetje aan het ritme in de eerste 2 strofen, maar op zijn tijd houd ik wel van die verhevenheid van woorden.
|
De laatste strofe vind ik bijzonder mooi, in de 1e 2 strofes lijkt het of je met holle frasen en dure woorden gooit zonder veel te zeggen. Maar dat is mijn mening.
De laatste strofe daarentegen is veel vloeiender, veel intenser en mooier vanwege het gevoel. De woorden zijn ook afgestemd op elkaar terwijl dat in de 1e 2 strofes niet zo lijkt. |
Citaat:
|
Eerste 2 strofes vind ik wat minder, voornamelijk door de laatste zinnen ervan. Verder wel leuk ja.
|
Citaat:
|
Hahaha, heb ik dit echt geschreven?! (5 jaar geleden??)
Volgens mij heb ik die woorden die dag op school geleerd ofzo en wilde een beetje stoer doen, want het slaat indd nergens op! |
Ik vind het wel mooi hoor :D
|
Citaat:
|
Stelletje stoute uppers!
(maar ik moest wel lachen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |