![]() |
Franciscaans Jongerentreffen
Wie is er vorig jaar of eerder naar het Franciscaans Jongerentreffen geweest in Megen?
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen daar waren, misschien ga ik komend jaar ook namelijk. gr. |
EO jongerendag in het klein?
|
Citaat:
|
Ik mis het stemmetje in mijn hoofd dat roept 'Ja, ga daar naartoe en laat je onderdompelen in de bruisende wereld van het geloof!' dus ik ga niet.
Jij veel plezier toegewenst. :) |
Kan je misschien even kort vertellen wat het inhoudt ed? Geen zin om die site helemaal door te spitten en ik neem aan dat het niet alleen gaat om kletsen over fransiscus van assisi...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Niet geweest |
Lijkt me leuk.
Maar kost vast geld. En ik snap niet wat je er nou precies doet. |
Citaat:
om het maar eens 'down-to-earth' samen te vatten. |
Citaat:
:) |
Ik doe liever buiten terwijl het 10 graden onder nul is een dansje in mijn bikini, dan dat ik daar heen ga :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie op de site mensen met hun ogen dicht die elkaars handen vasthouden.
Envy, wij gaan ons hiervoor opgeven :cool: |
op de site gaat het meer over die fransiscus dan over God en Jezus..
is het voor die stroming belangrijker om Jezus te volgen of om Fransiscus te volgen? |
Citaat:
wat is volgens jou het doel van het menselijk leven? |
Hetgeen waar de meeste mensen de fout ingaan, is dat ze zonodig een verklaring moeten hebben voor iets wat men niet begrijpt.
Doel van het leven? geen idee. |
zouden mensen met een levensdoel gelukkiger zijn dan mensen zonder levensdoel?
ik denk van wel:cool: |
Ik zie niet in waarom dat zo zou zijn.
Ieder mens heeft gemeenschappelijke behoeftes. Als die bereikt worden levert dat uiteraard vreugde op. Ik zou minstens even blij zijn met het winnen van een loterij als een moslim oid dat zou zijn. |
Citaat:
En één dag was meer dan genoeg. Mij zie je daar nooit meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |