![]() |
Steekwoordentopic nieuwe stijl - nummer drie.
Citaat:
|
Ah, mijn favo topic :)
blij happy gaat goed op mezelf Leuven Belgie uitwonend weg thuis uit de ellende en problemen zijn nog in Nederland achtergebleven mis ze niet gewoon lekker hier alleen samen msn michel gaat goed heel goed gaat zoooooo goed :) wil niet weten wanneer het weer omdraait en alles weer misgaat :( niet weer dat dal wil op deze top blijven hangen |
blij
stomme muziek roze lamp haggis ikhou van kristiaan mergel knarsen hakkesnak meester leeg deftones op de televisie lelijk mensen stom festival rot kat konijn ijskonijn goed commentaar beestjes angst bang reet gajes nakkelakkesnakke rare woorden zijn een beetje vreemd doe ik dit wel goed? snee papier oma pijn warm gevoel nervositeit nakkie is de minuut al om? leeg... |
leuk Topic is dit!!! :)
Goed lets go: Gina Mandy bellen Snuffel Snuitje Tony Floris jessy denyse mailen moe msn huilen alleen somber niet blij WC :o I'M in Love Dunno where Mii Belongs Ow minuut nu al om :( X |
Heb honger.
Pizza is op. Effe Turkse pizza bestellen. Knoflooksaus Stinkende mond Vanavond naar de kroeg Tosti Met kaas Misschien ham Wat tomaten als we die hebben Yay Misschien hebben ze weer wat op "religie" gepost. Effe checken. Minuut bijna voorbij. Toch maar die tosti. |
Blug
Nee Huil :( Wil niet meer Moe Kan niet slapen Het is stress Hoop ik Anders Heh Verdikkeme (n) School Teveel Nachtwerk Lang leve mijn uitstelgedrag :mad: Schop Whaaa Morgen Yoga Ghihi Hip :D Straks val ik dan in slaap :| Grutjes Nu eerst School Help.. |
ga het weer s proberen
ben hier meestal niet zo goed in: hoi thijs psychologie huiswerk niet het forum :D morgen meer wanda slapen harry potter bad is de minuut al om? nina :mad: stomme lessenreeks msn 17.30 kamer wieh ik wil m spreken! :) verliefd |
Duizelig
Buikkramp Cavia's! Haar kammen Stinkgeur Tekening Paard Cindy Mas Rot Medicijnen Klaar wakker Slapen |
Iedereen heeft hier echt zooooooooooooooooooooo'n lijst, maar mij lukt dat echt niet. Hmm, maybe omdat mijn gedachtes worden geremd door die pillen of zo :confused: :s
|
kan
niet slapen :( ochtend ging goed middag niet eten am :( en nu? morgen? blub weet het ff niet ......... |
voetballen was leuk.
ik stond een keertje in het middepunt van de belangstelling hoe fijn en hoe eng. ik ben sneeuwwitje vandaag, mn jurk is prachtig. carmen komt zo, en ze blijft eten. ik moet het nog uitpraten met evert-job, engheid. teveel in mn hoofd, ik moet het eruit laten maar daar heb ik geen zin in. brief terugschrijven aan iemand, maar ik heb te weinig tijd. i will be oke ik ga lol hebben de komende paar dagen. oh joy. hopelijk komen de socio's er niet achter dat ik vandaag niet echt ziek was, maar gewoon niet naar school toe wou. |
kwetsen
liegen pijn :( beslissingen zware week kamp *kots kots* haat laat me ik geef om je laat me niet alleen :( muziek donker, geen licht ver weg later..? |
misselijk
vrolijk greenday! rienkgertjandouce! school huiswerk vroeg eruit halloweenfeest vrijdag moe alleen.. |
druk...
druk druk! orka alleen maar het bevalt me:) koude voeten warm hartje donkere gedachtes glimlach celmembranen, golgi-systemen...:( nog 1 maand Luzern!!!!!:D ohw zo'n zin in! leuke zwitsers...? wie weet:p |
geweldige avond :cool:
|
hoofdpijn
huilen moe verdrietig kapot bellen eng nog meer huilen troosten 4 uur lang huilen 4 verdomde schooluren lang maar alles schijnt goed te komen, daar hopen we dan maar op |
kriebels
verliefd spanning verdrietig blij moe te laat ophouden en verder is mijn hoofdje leeg |
stress
niet eten kan niet slapen stage verliefd kees missen kotsen druk verrot te veel gezeik wil alles achter me laten door moeten gaan trimsalon toekomst zonder vader gelukkig worden me zelf beschermen niet meer mensen afstoten afrika spijt |
gekwetst
gisteravond van slag wennen niet aan denken blij lezing interessant energiestromen denk dat het werkt leuk leuk leuk! ook yoga volgende week zin in cavia's blij opgelucht jongens uitgaan leuk verwachtingen tentamens slapen nu |
klaar :cool:
|
School
Saai Moe Vanochtend Vroeg Op Straks Weekeind Morgen komt Vriendje Blij & Verliefd Slapen Zere ogen Missen Dat was ut :) |
blij
gek doen doe niet anders trouwens single :D traine vanaaf :D tentamens poesje zwabber (hond) gras huisje vriendinne muziek blij blij blij |
vroeg uit
weekend boekverslag goed gekeurd gelukkig nu hard werken pws en daarna schoolexamens en daarna rust hoop ik eindelijk ouders terug rust weg maar ook rust terug |
hoofd
lief auw chaos erin en weg hulp geen prof lerares brief goed vriendinnen auw bah melig liedje cocaine If you wanna hang out you've got to take her out. Cocaine. If you wanna get down, down on the ground. Cocaine. She don't lie, she don't lie, she don't lie; Cocaine. If you got bad news, you wanna kick them blues. Cocaine. When your day is done and you wanna run. Cocaine. If your thing is gone and you wanna ride on. Cocaine. Don't forget this fact, you can't get it back. Cocaine. damn |
Citaat:
moe warm tas ophalen voor de deur wachten :mad: Peet missen lief slapen bed tekenfilmpjes :D weekend bijleskindje dansen J.G. ik zie wel. |
Citaat:
van een goede vriend gekregen zo machtig mooi en nee, ik ben zelf niet aan de cocaine hoor ;) |
Citaat:
|
blij
tentamen gehaald moe toch veel energie over plannen school presentatie weekend niksen sporten oma muziek liefde msn bed slapen schrijven dagboek leven ruzie |
ik ben een asociale trut.
en vanavond was leuk. it gezien, aparte film. eindelijk weer meer duidelijkheid over de eindexamens. vannacht ga ik vlieeeeeeeegen. en schilderen, en dan komt kath morgen. mn hoofd zit vol, ik wil vluchten. weg van hier, nu. |
vergeten
vergeten vergeten vergeten vergeten vergeten vergeten vergeten vergeten vergeten Moet. |
papa LUH :cool:
mama Zuster :p ben jij je tong verloren?:( pijnlijke puistje:bloos: eentje, heel alleen:p slapen dansen lachen huilen zingen gillen koekjes eten pingelen |
verliefd
alleen aankopen druk geen zin @ Repelsteeltjuh: mooi nummer!! Eric Clapton :cool: |
mijn
hoofd lijkt net een jukebox :| |
lekker weer
opgeruimd en boodschappen gedaan moe feest was leuk iets te leuk jongens waar mee het toch nooit iets kan/moet worden moeten niet in je hoofdzitten :o Ik merk dat ik toch een zwak voor hem heb dat is niet grappig maar hij blijft leuk :s |
moe
chagrijnig verdrietig beetje vanavond verjaardag joepie leuk doen eigenlijk vind ik dat stom maargoed verdrietig gewoon Just a little bit... |
nieuwe cd's
blij mee muziek ontspannend natuur wandelen bos honden jammer bang |
waarom doet ze me dit aan?
ik heb dit niet verdiend, nooit wat fout gedaan of wat dan ook. en toch laat ze me zo zitten. ik heb ruzie denk ik, ik wil het niet maar het moet. vandaag laat zn littekens achter. maar het winkelen was wel leuk. dankjewel roxanne dat je me zo opving. |
Citaat:
:) ohja ontopic ;) : tijdschriften half negen tot 6 en nóg niet klaar morgen pa zeuren werken en uitgescholden gvd :( (n) sterf please sterf.... verdwijn gewoon sterf kl**tz*k :mad: bah vies gedwongen gedouched uitgescholden .. sterf alsjeblieft sterf |
moe
in de war blij verdrietig boos bang tegelijkertijd ''vrienden'' vrienden verlangen liefde missen gelukkig? gelukkig overal gezeur gedachten rust school best doen ofzo... |
moe
hoofdpijn drank veel eigenlijk te veel veel te veel wordt morgen dus vreselijk jammer om te vergeten alles drank dus:s maar verjaardag vanavond was best leuk |
Uitgaan
Yvon Homo De Schoen Sai Vanmiddag The Sims Op CD Volgende week zaterdag Niet blijven slapen Valkenswaard Cafe Bas Vragen School Lonneke Nina Geverfd |
nekpijn
fuckedup positief nee (n) zucht afkicken makkelijk :bloos: soms maar smokkel niet :) lief pa kwaad bah pesten gespest wraak kinderachtig kind van 6 pesten ziekelijk sterf.. |
Wat leuk, 'mijn' topic is er nog altijd :)
Terwijl ik zelf allang weg ben. zenuwen. huiswerk. verveeld. vervelend. spanning liefde vriendschap pink nekpijn |
saaie dag
niet veel gedaan gesmst laatste weekend gratis nieuwe actie stom dinsdag excursie zin in |
gisteravond
gezellig roddels moet eens stoppen "vrienden"groep is niet fijn Lilith <3 :bloos: lekker nummer starlight andermans steekwoorden OE! zusje thuis |
best opgewekt
niet moe morgen naar school allemaal domme repetities po's enzo en zeur niet zo tegen me :o |
morgen
biologie repetitie tussenuren 300 frans:( lachen vechten (bed)kussen:p hamstertje romantisch verhaal:cool: technoboy! boem boem boem! moe voeten koud |
fijn
weekend gehad samen etentje familie leuk gezellig lekker gegeten vandaag ook fijn uurtje extra was fijn trein goed gelukkig Nederland computer balen afhankelijk wil ik niet meer maar tis niet anders moet dan maar en gelukkig gaat het meestal wel goed mp3-tjes paar vergeten wel leuk zo :) |
uit huis
pffff moed en moet ;) lief maar o moeilijk! sjee grote stap pfff.. damn en horoscoop zegt niet doen exact ... tjah |
Citaat:
Je wilt me de preciese reden niet vertellen... Maar ik hoop echt dat je daar goed zit... En... nouja... Ik hoop echt voor je dat alles goed komt... sterkte... (}) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |