![]() |
San andreas Pre ordered
Ik heb even een vraagje over San andreas. Ik heb hem namelijk gepreordered bij bol.com. Maar weet iemand wanner ik hem ongeveer kan verwachten. Ik weet dat ie 29 october in Europa komt, maar ik dacht dat alsjk hem gepreordered hebt je het dan eerder krijgt?
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
mischien krijg je hem morgen al, en anders donderdag (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
of vrijdag (y) (y) (y) (y) (y) |
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) Teveel (n)
|
Dit kan hier wel bij:
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=5 |
nouja de mensen die hem pre-orderen krijgen hem meestal later(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) ik denk de 30ste of de 31/1ste(?). Pre-order wilt alleen maar zeggen dat je er zeker van bent dat je krijgt, dus dat ie niet uitverkocht is ofzo, want veel mensen die hem per direct willen kopen, lopen tegen het probleem aan dat ie uitverkocht is (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) , en dat ze 1week/2weken moeten wachten (y) (y) (y) (y) (y)
je kan hem dus zaterdag of maandag verwachten (y) (y) (y) (y) (y) (y) :rolleyes: |
(n)
|
Lekker nuttig topic :rolleyes:
|
Gewoon netjes om 8:55 vrijdag bij de media markt staan.
Komt goed. |
Heb hem ge pre-ordered bij www.cdwow.com.
Release date is daar wel 1 November maar daar betaal je wel maar 44 euro in totaal. |
Zelfs de zak van Sinterklaas kan hier niet tegen op. :|
|
Citaat:
|
lekker boeiend, bovendien hebben we al een GAT:SA topic.
locken die hap zou ik zeggen. |
goed plan (y) (y) :)
|
ik heb kan em vanavond ophalen :D hoera
|
ik had hem beter niet kunnen preorderen zag hem net in haarlem in de winkels liggen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar? :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |