![]() |
The Used/Head Automatica in de Melkweg
Dinsdag 25 Januari.
Head Automatica is volgens mij het dance-project van de Glassjaw-zanger. Verder is er weinig over bekend, maar ik neem aan dat dit concert net zo snel uitverkocht zal raken als the Lost Prophets. |
the used vond ik wel leuk, maarja....niet psyched.
|
nah.
opzich wel leuk maar dinsdag valt gewoon k*lere |
Tja, dinsdag gaat idd niet werken.. Heeft The Used een nieuwe album uit btw?
|
Citaat:
|
the Used is vrij bagger, maar Head Automatica is wel weer leuk op zich. Waarom neemt die zanger GlassJAw niet gewoon mee en headlined die show ff...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee juist niet
head automatica wil ik wel zien :) |
lekker showtje hoor :)
|
vet! (y) daar moet ik echt heen
|
Citaat:
|
yes ik zal er zijn
|
OMG ik ben op een dinsdag jarig. (n)
|
Citaat:
|
Head Automatice vind ik niks. Echter er speelt wel een heerser in. De bassist van American Nightmare.
|
Citaat:
|
hm so not there
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The used was echt kut de vorige keer. Ik zie tegen die tijd wel of ik zin/geld heb.
|
|
Waarom nou geen Glassjaw..? :(
|
Citaat:
|
:cool:
|
Ik ga, maar dan moeten ze wel heel veel van 't oude album spelen want de nieuwe is niet zo heel leuk :o
|
The Used is leuk, iig t oude album <3 maar 't nieuwe album vind ik een beetje saai eigenlijk.
Maarja, Melkweg is sowieso te ver weg, zeker voor een band die ik niet per sé hoef te zien. Ga niet dus. |
Citaat:
|
verheug je maar niet teveel op head automatica. ik las dit op hun site:
Due illness, Head Automatica have to cancel the rest of their dates with The Used starting now. het lijkt er op dat elke keer als Daryl naar europa moet komen, hij ziek wordt, daardoor heb ik ook al 2 keer Glassjaw moeten missen. maar misschien lukt het m toch nog wel om wel hierheen te komen. |
wat een mietje :(
|
die viezerikken van the used?
schijnen nieuw album uit te brengen zal wel slecht zijn. heerlijk, vooroordelen op een dinsdag. head automica moet niet zeiken en alleen een show in een klein zaaltje spelen |
Citaat:
|
ik ga wel, vorige keer The Used vond ik leuk.
|
alleen voor head automatica dan.
|
Citaat:
4 zelfs |
he jammer dan ben ik er niet meer
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
laten we met zijn allen geld inzameln om een nieuwe maag voor die kukyfruit te kopen |
Citaat:
|
ik ga
voor the used |
Citaat:
the used hoef ik niet. |
Het voorprogramma van The Used, Head Automatica, is helaas vanwege ziekte
van één van de bandleden afgezegd. Van het management kwam de volgende statement. "I regret to inform you that due to continuing serious health problems, Head Automatica have been forced to cancel their European tour supporting The Used. I am sorry for the late notice but the band had already arrived in London when Darryl's recurring problems resurfaced." Dat die gast gewoon stopt met touren |
Blijkbaar is Straight Edge zijn toch niet zo gezond.
|
Citaat:
|
Het is vast wel waar, het is verre van de eerste keer dat onze lieve darryl niet echt in staat is te komen.
Ben ik ook gelijk van mijn dilemma af, want the Used hoef ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
naja ik heb een kaartje :|
|
oh ik hoor net dat alle bands samen in 1 zaal spelen dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |