![]() |
Een "Fast reply" optie!
Je ziet het vaker op forums.. (bijv invision power board geloof ik)
en dat lijkt me echt nuttig en zinvol voor dit forum (y) |
En kan je me ook even uitleggen wat het inhoudt?
|
Citaat:
en dan komt er meteen een textveldje tevoorschijn onderaan het topic waarin je meteen kan posten zonder dat je eerst een nieuwe pagina hoeft te laden zoals nu het geval is! je ziet dan geen smileys enzo maar je kan wel gewoon alle smileys gebruiken. Je moet alleen wel de "code"intikke.. ( : p : ) ofzo) |
wel handig als je de hele dag op onzin zit ja :p.
en de flood controle :( |
Citaat:
|
ik stem voor!
|
Goed idee, maar dan moet de flood control wel blijven.:)
|
Citaat:
|
best ok ja:)
|
Voor mij hoeft het niet, maar als het serverload scheelt (wat ik ten zeerste betwijfel), mag het van mij...
|
ik ben voor
|
Lijkt me enorm nutteloos.
|
Welk nut heeft het als er toch een fc is?
|
Citaat:
Misschien wachten op de nieuwe versie van de forumsoftware? (vb3 waar het, als i kme niet vergis, al in zit) |
Help, die 25 KB die het replygedeelte van een pagina kost!
|
Lijkt mij weinig toevoegen buiten Onzin. Maar ja, ik heb dan ook ADSL.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat het juist voor de trage verbindingen niet goed is, want als ze alleen maar willen lezen, dan moet er weer extra gewacht worden voordat dat deel ook ingeladen is.
Voor het quoten moet je sowieso naar de replypagina gaan en verder wordt het volgens mij ook niet overzichtelijker daardoor |
Lijkt mij juist wel handig, het is hoogstens een paar kB extra en je hoeft niet te wachten totdat de reply pagina is geladen. Maar goed, het zit idd in vB3 dus we zullen het t.z.t. wel zien verschijnen ;)
|
Citaat:
ja als het komt zou dat wel chille zijn |
Handig, maar niet noodzakelijk :)
Als je het zo wil doen, neem dan het systeem van GoT over waar gewoon een quickreply onderaan de pagina staat, zodat je helemaal geen knopjes meer hoeft in te drukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik zie er absoluut geen heil in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind ik niet nodig, is toch niks mis mee met het gewone reply gedeelte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vooral op onzin zullen ze ervan smullen
|
Citaat:
Edit: veel minder staat wel heel stom zo. Maar het zal ze iig niet veel helpen, laat ik zo maar zeggen dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het idee is leuk, maar ik vrees voor Jon dat ie dan voor nieuwe servers moet zorgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een wereld waar alles steeds sneller gaat is dit een perfect idee. (y)
|
Citaat:
waar zie je mij zeggen dat er iets mis mee is :confused: Citaat:
Maargoed, het is niet alsof ik de mogelijkheid zal missen als hij niet ingevoerd wordt, ik zeg alleen dat ik niet zo snel een nadeel ervan inzie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is op zich extreem handig. Bovendien is het fijner om naar boven te scrollen en het topic nog eens te bekijken dan om naar beneden bij de Topic Review te kijken. Bovendien kost die topic review bij de gewone reply ook nogal wat laadtijd en misschien ook wel een aantal queries.
Bovendien heb je deze functies ook met handmatige quote-javascriptjes en quote-last-post-checkbox :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |