![]() |
hoe lang duurde je langste relatie???
de mijne 2,5 jaar maar wel ontieglijk veel spijt van!!!
|
2 jaar, ook spijt van, niet om hem maar dat ik er na 2 jaar pas ben achter gekomen dat ie niks voor mij was. Ook omdat ik gevoel heb dat ik 2 jaar "vergooid" heb.
|
mijne 1 jaar, 11 maanden en 3 dagen... nu 9 weken uit... maar binnenkort waarschijnlijk terug samen :)
|
tot nu toe dertien maanden (volgende vrijdag)
*blue* |
0 seconde
-Desecrator |
vandaag 10 maanden en das ook nog laaaaaaaaaaaaang niet voorbij :)
|
1 maand, pciez op die dag dat we 1 maand hadden maakte die 't uit.. (later hebbe we btw nog een x iets gehad, maar dat was korter) en ja, met zo'n gastje op de basisschool wel bijna een jaar, maar da stelde nx voor :p
|
Bijna 2 jaar.
|
bijna 3 jaar nu
|
die heeft 5 maanden geduurt...
|
Deze die ik nu heb, en die duurt nu al 1 jaar en 9 dagen...
|
5 maanden
|
11 maanden
|
Ik een half jaar, is niet lang maar ik heb er toch spijt van, hoe liefde toch iemand kan verblinden, niet te doen, en een klootzak dat ie was!
|
4.5 maand :(
Maar ik geloof nog steeds niet dat het echt over is. Het is eergisteren uitgegaan, en ik heb toch nog steeds hoop. Want het lag niet aan onze relatie.. Dus ik geef het mooi niet op! |
5,5 maand niemand die t langer volhoud met mij:s
|
Een jaar.. OEH, wat was dat te lang zeg. :|
|
Citaat:
|
die van op dit moment. Over 1 week en nog 5 dagen ofzo een jaar duzzz, en 't mogen nog wel veel meer jaartjes worden.
|
|
5 maanden, 1 week en een dag
|
Ongeveer 3 maand :S
|
2 maanden maar
ach ben pas 14 en die relatie was twee jaar trug... :o :rolleyes: :D |
deze, iets meer dan 7 maanden
|
De langste ongeveer 11 maanden
|
6 jaar :D
|
3 maanden en 11 dagen..
|
4,5 maanden
is sindskort weer aan en nu hebben we net 1,5 maand |
oeeejjjj mijn langste was maar 15 dagen ik heb er nog maar 2 gehad en die ander was een weekie ofzo
volgens mij doe ik toch iets verkeerd :S:S:S:S:S:S:S HEB MEDELIJDEN!!!!!!! |
4 maanden een week en een dag.....
|
precies 4 maanden
|
13maanden en 15 dagen.. tot nu toe:)
|
Citaat:
|
bijna 2 jaar
|
Citaat:
da's gelijk in die topics op seksualiteit van 'hoe lang is de jouwe', daar staan ook alleen reacties van 18cm, 20cm, 19cm, 22cm, die van mijn vriend 23cm, ik 21cm :rolleyes: iemand met 13cm gaat daar niet parmantig gaan tussenstaan zalle *blue* |
Citaat:
|
bijna 13 maanden. 1 dag voor de 13 maanden maakt hij het uit. nerd :S
nu weer nieuwe relatie en ach ja, zitten pas op een 1 maand en 2 dagen. maar ga je vertellen dat dit NOG LANG NIET voorbij is!. zo |
Nu bezig, vanaf 5 februari dit jaar, zie zo lang, 3,5 maand ofzow :o
|
11maanden and counting. (ik realiseerde me zonet dat ik al 11 maanden bij haar ben...had ik nooit echt door :) )
|
Ongeveer 101 dagen + 8 uur..
|
Citaat:
|
Officiëel: achtendertig dagen en een paar uur.
Onofficiëel (schatting): zo'n tweeënhalve maand. |
eeehm 6 maanden, met een tussenstop van 7,5 maand, en nu dus weer drie maanden...
maar toch zeggen we stiekem 1,5 jaar :) |
6 maanden, 3 weken en 3 dagen... was op de leeftijd dat je het nog telde :D
|
3 maanden. Ben nu hopelijk op weg dat te verbeteren, heb er wel vertrouwen in. Vrijdag alweer 2 maanden met elkaar.
|
2 maanden ongeveer
|
m'n huidige. is nu 1,5 jaar en een maand, en een week. Hoezo precies? :D
|
Citaat:
|
mijn huidge relatie..... 9 maanden 2 weken... en nog wat dagen :p
|
3,5 maand...voor mij egt lang he..maar was ook relatie op (lange)afstand..dan hou je het langer vol
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |